کد خبر 223274
۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۵

ملکی در گفتگو با «حیات»:

انفجار انبار حاوی مواد محترقه در جاده خاوران +فیلم

انفجار انبار حاوی مواد محترقه در جاده خاوران +فیلم

سخنگوی سازمان آتش نشانی صبح امروز از انفجار انبار حاوی مواد محترقه در جاده خاوران خبر داد.

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی حیات از حریق گسترده در یک انبار حاوی مواد محترقه خبر داد.

وی گفت: ساعت 8:27 دقیقه صبح امروز یک مورد حادثه آتش سوزی در انباری واقع در جاده خاوران شهرک عباس آباد علاقبند به سامانه 125 آتش نشانی تهران گزارش می شود که در پی آن دو ایستگاه آتش نشانی به محل اعزام می شوند.

ملکی ادامه داد: پس از حضور آتش نشانان در محل مشاهده می شود در یکی از شهرک های صنعتی آن محل به نام مهد ایرانیان که چندین کارگاه و سوله با متراژ های بالا و کاربری های مختلف در کنارهم وجود داشت، یکی از انبارها به وسعت 130 متر که محل دپوی مواد محترقه نظیر ترقه بود حریق رخ داده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی بیان کرد: آتش نشانان در این انبار که کاملا شعله ور شده بود و حرارت و دود ناشی از اشتعال به دو سوله مجاور نیز در حال انتشار بود عملیات خود را آغاز کردند و سریعا موفق به مهار آتش شدند.

وی در ادامه مطرح کرد: انفجار های بسیاری که ناشی از انفجار ترقه ها و مواد محترقه بود در محل اتفاق افتاد اما خوشبختانه هیچگونه مورد مصدومیت و تلفات جانی به ثبت نرسید و به سرعت آتش خاموش و ایمن سازی ها صورت گرفت و محل در پایان تحویل مالکان شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha