کد خبر 222850
۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۲

ملکی به «حیات» خبر داد؛

حریق گسترده در انبار تولید چسب به وسعت ۳۰۰ متر +فیلم

حریق گسترده در انبار تولید چسب به وسعت ۳۰۰ متر +فیلم

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از وقوع حریق گسترده در انبار تولید چسب به وسعت ۳۰۰ متر خبر داد.

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی حیات اعلام کرد: ساعت ۸:۵۰ دقیقه صبح امروز یک مورد حادثه آتش سوزی در کارگاه مواد شیمیایی در ابتدای جاده ساوه، شهرک گلدسته به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی تهران اعلام می شود.

وی با بیان اینکه سه ایستگاه آتش نشانی به همراه خودروی حامل تجهیزات تنفسی و تانکر آب به محل اعزام می شوند، افزود: در این محل چندین انبار کوچک و بزرگ وجود داشت که حریق در یکی از کارگاه های این محل به وسعت ۳۰۰ متر و مسقف به وقوع پیوست.

سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: در این مکان به علت تولید چسب، مواد آتش زا نظیر تینر نگهداری می شد و به همین علت پس از وقوع حریق سریعا شعله ور شده بود.

ملکی ادامه داد: در مجاورت این کارگاه، انبارهای دیگری که محل نگهداری مواد قابل اشتعال بود، وجود داشت که آتش در حال سرایت به این انبارها بود اما خوشبختانه با حضور به موقع نیروهای آتش نشانی از سرایت حریق به سایر انبارهای مجاور جلوگیری به عمل آمد.

وی مطرح کرد: عملیات اطفای حریق با محلول آب و کف مخصوص اطفای حریق مواد شیمیایی آغاز شد و آتش سریعا تحت کنترل آتش نشانان درآمد.

ملکی با بیان اینکه هیچگونه مورد مصدومیت و تلفات جانی در این حادثه گزارش نشده است، تاکید کرد: آتش مهار اما بخشی از سقف های این انبار در اثر حریق گسترده تخریب شد و اکنون آتش نشانان مشغول مرحله لکه گیری و ایمن سازی محل هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha