کد خبر 223266
۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۷

کسب مدال نقره مسابقات کامبت گیمز ۲۰۲۳ ووشوکار قزوینی

کسب مدال نقره مسابقات کامبت گیمز ۲۰۲۳  ووشوکار قزوینی

رئیس هیات ووشو استان قزوین گفت: در سومین دوره بازی‌های رزمی جهان «کامبت گیمز» محمدمهدی رضایی ووشوکار ملی پوش قزوینی که نخستین تجربه بین‌المللی رده سنی بزرگسالان را پشت سر می‌گذاشت، به مدال نقره این پیکارها دست یافت.

به گزارش گروه استانی حیات؛ میکائیل سلمانی اظهار کرد: سومین دوره بازی‌های رزمی جهان «کامبت گیمز» از ۲۸ مهرماه لغایت ۲ آبان ماه در ریاض عربستان برگزار می‌شود و تیم ملی ووشو کشورمان با ۷ ورزشکار شامل ۳ سانداکار و ۴ ورزشکار تالو به ریاض پایتخت عربستان سعودی محل برگزاری این پیکارها اعزام شده اند.

وی افزود: روز گذشته محمدمهدی رضایی ووشوکار شایسته اهل استان قزوین به عنوان نماینده وزن ۷۰- کیلوگرم ساندای مردان کشورمان در دیدار نهایی به مصاف ژیائویانگ لی از چین رفت.

رییس هیات ووشو استان قزوین تصریح کرد: رضایی که نخستین رقابت بین‌المللی خود را در رده سنی بزرگسالان سپری می‌کرد، راند نخست این دیدار را به سود خود به پایان رساند؛ اما در راندهای دوم و سوم رقابت را به حریف خود واگذار کرد و صاحب مدال نقره بازی‌های رزمی جهان شد.

سلمانی ادامه داد: خوشبختانه ووشوکاران استان قزوین طی سال های اخیر در عرصه های ملی و بین المللی عملکرد خوبی را به ثبت رسانده اند و این موضوع برای ورزش این خطه مایه امیدواری است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha