کد خبر 223241
۱ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۲

صادق ورمزیار در گفتگو با «حیات»:

استقلال، هوادار را دست کم گرفته بود

استقلال، هوادار را دست کم گرفته بود

پیشکوست فوتبال در مورد وضعیت تیم ملی و استقلال صحبت کرد.

صادق ورمزیار در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص عملکرد تیم ملی در تورنمنت اردن اظهار داشت: به نظرم این تورنمنت یک تورنمنت جدی از این لحاظ که نتیجه در آن مهم باشد نبود و کادرفنی بیشتر در این دو بازی به دنبال آزمایش یک سری تاکتیک‌ها در زمین مسابقه بود و برای همین مقابل اردن شاید از لحاظ فنی عملکرد قابل دفاعی نداشتیم ولی شاید آنچه امیر قلعه‌نویی می‌خواست از این بازی برداشت کند را به دست آورده باشد. 

وی افزود: در مورد بازی با قطر هم ما بین دو نیمه یک تغییر تاکتیک داشتیم که باعث شد نیمه مربیان به سود ما تمام شود. کادرفنی به اشراف خوبی روی تیم رسیده و بازیکنان هم به مرور در حال خروج از عادت به سبک بازی تفکرات کی‌روش هستند و به خواسته‌های کادرفنی خودشان را نزدیک کرده‌اند و هرچه این درک دو جانبه از بازی هم بیشتر شود به نظرم تیم ملی موفق‌تر عمل خواهد کرد. 

پیشکسوت فوتبال در مورد اینکه از تیم ملی بابت بازی با حریفان تدارکاتی ضعیف انتقاد می‌شود هم گفت: فوتبال دیگر مثل ۱۵ سال قبل نیست و در فوتبال تیم ضعیف به آن معنی سابق خودش نداریم. شما دقت کنید تیم‌های درجه چندم آسیا هم روز به روز در حال پیشرفت هستند و مربیان مطرح استخدام می‌کنند و سطح فنی خودشان را ارتقا داده‌اند. شما شک نکنید در جام ملت‌ها همین تیم‌های به قول شما ضعیف می‌توانند تیم‌های مدعی قهرمانی را به چالش بکشند و حتی مقابلشان نتیجه بگیرند. 

ورمزیار در ادامه توضیح داد: به طور کلی سوای نام حریفان به نظرم هر بازی تدارکاتی برای تیم ملی مهم است چرا که هر بار این بازیکنان دور هم جمع می‌شوند و بازی می‌کنند یک مرحله به رسیدن به آمادگی مطلوب نزدیک می‌شوند. نباید از تیم ایراد گرفت که چرا به جای بازی با اردن با اسپانیا و آلمان بازی نمی‌کنید. ایجاد بازی تدارکاتی برای ما سخت است و به طور کلی به نظرم کادرفنی به نیازهایش در تورنمنت اردن دست پیدا کرد.

وی در مورد برتری استقلال مقابل هوادار هم توضیح داد: به نظرم استقلال در این بازی تیم حریف را دست کم گرفته بود و برای همین از شروع بازی خیلی بالا بازی کرد و همین شد که روی دو ضد حمله غافلگیر شد. گل‌هایی که استقلال دریافت کرد هم بیشتر به نظرم روی اشتباهات فردی بود تا اینکه بابت ساختار تیمی ما رقم خورده باشد. در کل برگشتن به بازی کار سختی بود ولی استقلال به خوبی توانست نقاط ضعف خط دفاعی هوادار را پیدا کند و از آنجا به آنها ضربه بزند. بازی خیلی خوب مهرداد محمدی هم به کمک استقلال آمد تا به خواسته اش در بازی برسد. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha