کد خبر 223125
۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۹

امام جمعه یزد:

کارشناسان استاندارد در کنترل کیفیت کالاها دقیق باشند

کارشناسان استاندارد در کنترل کیفیت کالاها دقیق باشند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: کارشناسان استاندارد باید در بازرسی ها و کنترل کیفیت کالاها و خدمات تولیدی استان دقیق باشند، این دقت از بروز خسارت های احتمالی به دولت و کشور جلوگیری می کند.

 به گزارش گروه استانی حیات؛ "آیت الله محمدرضا ناصری یزدی "روز یکشنبه در دیدار با مسولان اداره کل استاندارد استان افزود: به نظر می رسد قسمت عمده مشکلات به دلیل ناآگاهی مردم اعم از تولید کننده و مصرف کننده از قوانین و دستورالعمل های نظام استاندارد کشور باشد.

وی اظهار کرد: اداره کل استاندارد یزد با توجه به جایگاه قانونی خویش دارای موقعیت حساسی است و باعنایت به کمبودمنابع مالی و انسانی که با آن روبرو هست، کارهای گسترده ای را در دستور کار دارد که جای قدردانی دارد.

ناصری افزود: استاندارد یک دستگاه حاکمیتی و نظارتی است که براساس شرح وظایفی که قانون برای آن مشخص کرده است در تامین سلامتی و ایمنی به ویژه در حوزه رفاهیات و غذای مردم و جامعه نقش مهمی را ایفا می نماید.

وی خاطرنشان کرد:با دقت درشعار امسال با عنوان"مهارتورم، رشد تولید" متوجه می شویم که منظور، رشد تولید کیفی است که از این منظر، کارکنان استاندارد باید همت مضاعفی را به خرج دهند.

ناصری تصریح کرد: اداره کل استاندارد استان یزد باید با تهیه و توزیع اقلام و بسته های ترویجی، نسبت به آگاه سازی اقشار مختلف مردم اقدام کند ضمن این که در تولید اقلام ترویجی با توجه به دارالعباده بودن یزد، استفاده از آیات قرآنی و روایات در حوزه استاندارد بسیار کار ساز وپیش برنده است.

در این دیدار حمید مطهری، مدیر کل اداره استاندارد استان یزد، در خصوص شرح وظایف، ظرفیت ها، زمینه های کاری، نیازها وچالش های پیش روی اداره کل، موارد و مطالبی را بیان کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha