کد خبر 223117
۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۰

در گفتگو با «حیات» مطرح شد؛

واکنش حداد عادل به کمرنگ بودن احزاب در کشور

واکنش حداد عادل به کمرنگ بودن احزاب در کشور

حداد عادل در خصوص تاثیر مشارکت مردم در انتخابات گفت: امیدواریم در کنار مشارکت بالا در انتخابات بتوانیم مجلسی در مسیر انقلاب اسلامی و در جهت رسیدن به اهداف انقلاب تشکیل دهیم و این دو هدف را به صورت توام دنبال و به مقصد رسانیم.

غلامعلی حداد عادل رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در پاسخ به سوال خبرنگار سیاسی حیات نسبت به کمرنگ بودن کارکرد احزاب در طول سال و واکنش پر رنگ آنها در زمان انتخابات گفت: متاسفانه این عیب در احزاب وجود داشته و اقدامات آنها موسمی بوده و نزدیک به انتخابات اوج می گیرد ولی باید تلاش کرد تا این اقدامات سیاسی به صورت آهسته و پیوسته اما مداوم ادامه داشته باشد. 

وی در ادامه افزود: ما سعی کردیم تا حدودی این عیب را در احزاب بر طرف کنیم اما کافی نبوده و این موضوع را می پذیریم.

مشاور عالی رهبر معظم انقلاب با اشاره به کنش‌گری های احزاب و جریانات سیاسی رقیب در خصوص فلسطین اظهار کرد: جریان اصلاحات، اقدامات رژیم صهیونیستی در خصوص مردم مظلوم غزه را محکوم کرده و نسبت به این خشونت‌ها بیانیه صادر کردند و ما این برخورد آنها را مثبت ارزیابی می‌کنیم.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در رابطه با میزان مشارکت مردم در انتخابات، عنوان کرد: امیدواریم در کنار مشارکت بالا بتوانیم مجلسی در مسیر و اهداف انقلاب اسلامی تشکیل دهیم و این دو هدف را  توامان دنبال تا به مقصد برسانیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha