کد خبر 223067
۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۴

جنایات اخیر رژیم غاصب صهیونیستی، همگرایی جوامع و ملل اسلامی را به دنبال داشت

جنایات اخیر رژیم غاصب صهیونیستی، همگرایی جوامع و ملل اسلامی را به دنبال داشت

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امام رضا(ع)، گفت: جنایات اخیر رژیم غاصب صهیونیستی، همگرایی جوامع و ملل اسلامی را به دنبال داشته و این همگرایی به پایان رسیدن ظلم و فساد استکبار را به دنبال خواهد داشت.

به گزارش گروه استانی حیات؛ حجت‌الاسلام برهان باقری شامگاه شنبه در جمع کارکنان ناحیه مقاومت بسیج سپاه گناباد با اشاره به اینکه تبیین تاریخ قوم بنی‌اسرائیل در قرآن فقط یک قصه نیست، اظهار داشت: داستان‌های قرآن کریم مملو از درس و عبرت برای همه است و ای کاش غاصبان صهیونیسم از تاریخ این قوم و فراعنه عبرت بگیرند.

وی تصریح کرد: فرصت خداوند متعال به ستمگران حد و اندازه‌ای دارد و اگر ظلم ظالمان ادامه یابد مهلت خداوند به آنان نیز به پایان خواهد رسید.

باقری، سران رژیم صهیونیستی و آمریکا را فراعنه زمان خواند و گفت: آنها اعلام کرده‌اند که غزه را با خاک یکسان می‌کنیم، فرعون هم همچنین ادعایی را در دوران حاکمیت خود علیه پیامبر زمان خود و یاران او عنوان کرد و پروردگار هم به او فرصت داد، اما متأسفانه از این فرصت عبرت نگرفت و خشم پروردگار عالمیان را برانگیخت.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امام رضا(ع) با تأکید بر اینکه عنایات و امدادهای غیبی تاکنون همراه ملت ایران بوده و هست، تصریح کرد: امروز هم عنایات الهی متوجه جبهه مقاومت است، اما همه اذعان دارند جنایات بی‌سابقه رژیم کودک‌کش اسرائیل جریان‌های اسلامی را کنار هم جمع کرد و اتحاد مسلمانان علیه غزه را فریاد زد.

وی با اشاره به روایتی از امام یازدهم مبنی بر اینکه در ایام آخرالزمان برای ظهور وحدت مسلمانان نیاز است، گفت: هر کدام از ما موظف هستیم به اتحاد و وحدت مردم در کل عالم از هر مذهبی حول محور مهدویت کمک کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha