کد خبر 222899
۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۳

معرفی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل به عنوان دستگاه برتر در جشنواره شهید رجایی

معرفی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل به عنوان دستگاه برتر در جشنواره شهید رجایی

بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل به عنوان دستگاه برتر در زمینه اجرای پروژه‌های فرهنگی و ورزشی ایثارگران در جشنواره شهید رجایی معرفی و داور نوری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان توسط استاندار اردبیل مورد تجلیل قرار گرفت.

به گزارش گروه استانی حیات؛ بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل در هجدهمین دوره جشنواره طرح شهید رجایی، به عنوان دستگاه برتر در اجرای پروژه‌های فرهنگی و ورزشی جشنواره شهید رجایی 1401 برگزیده شد و داور نوری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان توسط استاندار اردبیل مورد تجلیل قرار گرفت.

به گزارش ایثار از استان «اردبیل»: طی ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان اردبیل در قالب جشنواره شهید رجایی، بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل به دلیل عملکرد درخشان و چشمگیر در زمینه جذب اعتبارات فرهنگی و ورزشی در راستای تکمیل پروژه‌های مربوطه، به عنوان دستگاه برگزیده انتخاب شد و روز پنجشنبه 27 مهرماه طی مراسمی که در استانداری اردبیل برگزار شد، استاندار اردبیل از داور نوری مدیرکل بنیاد استان با اهدای لوح تقدیر و تندیس جشنواره تجلیل کرد.
لازم به ذکر است، بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل طی دو سال گذشته از طریق رایزنی مدیرکل بنیاد استان با مسئولان استانی و ملی، عملکرد درخشانی در زمینه جذب اعتبارات برای اجرای پروژه‌های فرهنگی و ورزشی و در رأس آنها مجموعه فرهنگی و ورزشی ایثار داشته که نسبت به سال‌های قبل، با رشد و جهشی بی‌سابقه همراه بوده است.
متن لوح تقدیر اهدایی به مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل به شرح زیر است:

«بسمه تعالی»
جناب آقای داور نوری
مدیرکل محترم بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل
به همت و تلاش مجموعه کارکنان و مدیران آن دستگاه و بر اساس نتایج نظام‌ سنجش و ارزیابی عملکرد و در جشنواره «شهید رجایی سال 1401» عنوان دستگاه برگزیده در اجرای پروژه‌های فرهنگی و ورزشی ایثارگران را احراز نموده اید.
بدینوسیله و با اهدای لوح یادمان از زحمات و مساعی ارزشمند صورت گرفته در جهت اعتلای عملکرد سازمانی تشکر و قدردانی می‌نمایم. امید است در سال «مار تورم، رشد تولید» با توکل به خداوند سبحان در راستای نهضت خدمت‌رسانی به مردم شریف استان موفق و سربلند باشید.

  دکتر سید حامد عاملی                                                  داوود شایقی
      استاندار اردبیل                             رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و دبیر جشنواره شهید رجایی

روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل کسب این موفقیت چشمگیر را خدمت تمامی کارکنان خدوم و تلاشگر بنیاد استان و در رأس آن، مدیرکل بنیاد استان تبریک گفته و موفقیت روزافزون همکاران را در راستای خدمت‌رسانی بهینه و مطلوب به جامعه معظم ایثارگری از خداوند متعال مسئلت دارد. 

معرفی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل به عنوان دستگاه برتر در جشنواره شهید رجایی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha