کد خبر 222647
۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۳

رییس‌جمهور:

بودجه خیران در مسیر خدمت به محرومان صرف شود

بودجه خیران در مسیر خدمت به محرومان صرف شود

رییس جمهور گفت: جهت دهی در مسیر پیشرفت در حوزه سلامت همواره مورد تاکید بوده و هست و انتظار می‌رود که مدیران نظام سلامت هم ضمن یک برنامه‌ریزی درست، بودجه خیران را در مسیر خدمت به محرومان صرف کنند.

به گزارش گروه استانی حیات؛ آیت‌الله سید ابراهیم رییسی در پیامی به همایش ملی خیران سلامت در مشهد اظهار کرد: فرهنگ نیکوکاری در ذات ایرانیان مقدس و مهم بوده است، مردمانی که علاوه بر گره کشایی از مشکلات مردم امید را در دل افراد مختلف جامعه زنده نگه می‌دارند.

در این پیام آمده است: بر این اعتقاد هستیم که باید تا توان داریم در مسیر خدمت به مردم تلاشی خستگی‌ناپذیر داشته باشیم.

رییس جمهور در این پیام عنوان کرد: دولت مردمی سیزدهم با تبعیت از فرامین و رهنمودهای مقام معظم رهبری تاکنون اقدامات زیادی را در حوزه سلامت دنبال کرده است، اما این فعالیت ها کافی نیست و معتقدیم که باید در جهت مردمی‌سازی سلامت بیش از پیش در این حوزه بسیار مهم و کلیدی کار شود.

در این پیام آمده است: جهت دهی در مسیر پیشرفت در حوزه سلامت همواره مورد تاکید بوده و هست و انتظار می‌رود که مدیران نظام سلامت هم ضمن یک برنامه‌ریزی درست، بودجه خیران را در مسیر خدمت به محرومان صرف کنند.

آیت الله رییسی اظهار داشت: امیدوارم که اقدامات صورت گرفته توسط مجمع خیران سلامت کشور و با همکاری خیران نیک‌اندیش حوزه سلامت موجب خیرات و برکات بسیار گردد.

گفتنی است دومین همایش ملی تجلیل از خیرین سلامت صبح امروز ۲۷ مهرماه به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در مجتمع شهدای سلامت این دانشگاه آغاز به کار کرد.

در این همایش ملی یک روزه ۵۰۰ خیر سلامت از سراسر کشور حضور دارند و در این مراسم از ۱۸ نفر از خیران سلامت در عرصه های ملی و بین‌المللی قدردانی به عمل آمد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha