کد خبر 222489
۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۳

«کُلنل» ۲۶ مهرماه روی صحنه نمی‌رود

«کُلنل» ۲۶ مهرماه روی صحنه نمی‌رود

کنسرت نمایش «کُلنل» به کارگردانی امیر بشیری در همدردی با مردم مظلوم و مصیبت‌زده فلسطین امروز-چهارشنبه ۲۶ مهرماه- در تالار وحدت اجرا نمی‌شود.

به گزارش گروه فرهنگی حیات؛ با اعلام سراسری عزای عمومی و برای ابراز همدردی و همدلی با مردم مصیبت‌زده فلسطین، به طور خاص بعد از جنایت به شهادت رسیدن بیش از یکهزار کودک، زن و مرد در بیمارستان المعمدانی غزه، کنسرت نمایش «کُلنل» امروز- چهارشنبه ۲۶ مهرماه- روی صحنه نمی‌رود.

به تمام کسانی که برای اجرای امروز بلیت تهیه‌ کرده بودند تاریخ جایگزین اعلام یا هزینه پرداخت شده بلیت، با همراهی سایت ایران‌کنسرت، به این عزیزان عودت داده می‌شود.

اجرای کنسرت نمایش «کُلنل» به تهیه‌کنندگی امین اشرفی از ۲۵ مهرماه در تالار وحدت آغاز شده است.

در این کنسرت نمایش که توسط محمد نقایی نگاشته شده و روایتی از زندگی و زمانه محمدتقی خان پسیان و عاشقانه‌ای گمشده در تاریخ معاصر ایران است، محمد معتمدی خواننده شناخته شده موسیقی ایران در نقش عارف قزوینی، کاظم سیاحی در نقش کُلنل محمدتقی پسیان، نازنین بیاتی در نقش‌های ایرنه و آموزگار، رحیم نوروزی در نقش‌های افسر آلمانی، پریداکس و ژنرال گلروپ و سیامک صفری در نقش‌های قوام‌السلطنه و ملک‌الشعرای بهار، به ایفای نقش می‌پردازند.

همچنین اتابک نادری، الهه شه‌پرست، مجید رحمتی، علی عطایی، امیر محاسبتی، سعید ملک‌نژاد، محمدباقر صفانور دیگر بازیگران این پروژه هنری هستند.

حسن جودکی مجری طرح، نادر برهانی‌مرند مشاور کارگردان، امیرحسین سمیعی آهنگساز، رضا مهدی‌زاده مدیر هنری و طراح صحنه، محبوبه سلطانی طراح لباس، مونا جعفری طراح گریم، رضا خضرایی‌شاد طراح نور، محمدصادق زرجویان طراح گرافیک، بهزاد جاودان‌فر طراح حرکت، آرمین تاجبخش رهبر ارکستر کنسرت‌ نمایش «کُلنل» هستند.

نیروهای مقاومت فلسطین از ۱۵مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳ عملیات همه جانبه و بی‌نظیری با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی آغاز کرده‌اند.

رژیم صهیونیستی که در میدان نبرد با مقاومت فلسطین غافلگیر شده و شکست مفتضحانه‌ای را طی چند روز گذشته متحمل شده با اقدامی غیرانسانی تمام گذرگاه‌های غزه را بسته تا مقاومت فلسطین را ناگزیر به توقف عملیات دلاورانه «طوفان الاقصی» کند.

جنایات صهیونیست‌ها در غزه در حالی وارد دوازدهمین روز خود شده که دیشب یک نمونه دیگر از حقوق بشر صهیونیستی با بمباران وحشیانه بیمارستان المعمدانی غزه و به خاک و خون کشیده شدن مجروحان بستری و مردم پناه برده به آنجا دوباره به نمایش درآمد، جنایتی که کشورهای غربی همچون آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان با تمام توان از اسراییل حمایت کردند.

اشغالگران صهیونیست سه شنبه در اقدامی جنایتکارانه با بمباران بیمارستان المعمدانی غزه بیش از ۵۰۰ فلسطینی را به شهادت رساندند. شمار شهدای غزه از آغاز نبرد طوفان الاقصی تا این لحظه به ۳ هزار و ۲۰۰ نفر رسیده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha