کد خبر 222470
۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۴

دستگیری یک متهم متواری کثیرالشاکی در شهرستان اردستان

دستگیری یک متهم متواری کثیرالشاکی در شهرستان اردستان

رئیس کل دادگستری اصفهان از دستگیری یک متهم متواری کثیرالشاکی در شهرستان اردستان خبر داد.

به گزارش گروه استانی حیات؛ حجت‌الاسلام والمسلمین اسداله جعفری بیان کرد: یکی از متهمان متواری کثیرالشاکی استان با ورود جدی دستگاه قضایی و رصد مستمر عوامل مجموعه اطلاعاتی و انتظامی دستگیر شد.

وی گفت: این فرد که طی چندین سال اخیر در حوزه‌های قضایی استان و در برخی دیگر از حوزه‌های قضایی سطح کشور با ارتکاب جرایم مالی و ... و نیز محکومیت‌های متعدد حقوقی نسبت به مالباختگان و طلبکاران بی‌شمار طی چند ماه اخیر متواری بود، در شهرستان اردستان شناسایی، دستگیر و جهت تحمل ادامه حبس کیفری خویش روانه زندان شد. 

رئیس کل دادگستری اصفهان خاطرنشان کرد: نامبرده در طول حدود 4 الی 5 سال اخیر بالغ بر هزار و ١� � فقره پرونده بیشتر در مقام خوانده یا متهم یا محکوم‌علیه به شعب قضایی استان تحمیل کرده که حدود دو سوم از این تعداد مربوط به حوزه قضایی اردستان است و در حال حاضر نیز 45 فقره پرونده جریانی در شعب اجرای احکام علیه وی مفتوح است. 

‌جعفری افزود: متهم با ارتکاب انواع کلاهبرداری، خیانت در امانت، جعل و استفاده از سند مجعول و نیز محکومیت قطعی به انجام تعهدات، پرداخت وجوه و تأدیه و تحویل خودرو و سایر خسارات، جمعا به تأدیه مبلغ بالغ بر 250 میلیارد ریال محکوم شده که باید در حق طلبکاران و یا مالباختگان پرداخت کند که تا کنون بالغ بر 120 میلیارد ریال از آن به نفع شکات و یا طلبکاران وصول شده و باقیمانده تا کنون پرداخت نشده و یا رضایت آنان تحصیل نشده است. 

رئیس کل دادگستری اصفهان در پایان تصریح کرد: اراده دستگاه قضایی استان برخورد قاطع و باسرعت لازم با این چنین محکومان و مجرمانی بوده و در استیفای حقوق طلبکاران هیچ مسامحه‌ای نداشته و نخواهد داشت و برابر قانون و مقررات با مجرمان رفتار خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha