کد خبر 222454
۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۵

80 درصد از مطالبات برنجکاران پرداخت شد

80 درصد از مطالبات برنجکاران پرداخت شد

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی مازندران با بیان اینکه زمان خرید برنج پرمحصول مازندران تا پایان مهرماه تعیین شد، گفت: ۹ هزار و ۶۰۰ تن برنج پرمحصول تاکنون از کشاورزان خریداری شده است و 80 درصد از مطالبات برنجکاران پرداخت شد.

به گزارش گروه استانی حیات؛ عباسعلی وفائی نژاد مدیرکل غله و خدمات بازرگانی مازندران با تاکید بر اینکه تاکنون 9 هزار و 600 تن برنج سال گذشته ‌در استان خریداری شده است اظهار دوشت: 301 میلیارد تومان از مطالبات برنجکاران پرداخت شد.

وی با بیان اینکه بیش از 80 درصد مطالبات پرداخت شده است افزود: اداره کل غله و خدمات بازرگانی مازندران از 25 مردادماه با 30 مباشر در قالب اتحادیه شالیکوبی داران و اعضای اتحادیه تعاون روستائی قراردادی امضا کرده تا برنج پارسال برنجکاران خریداری شود و تاکنون 21 هزار تن برنج شیرودی، ندا و فجر خریداری شده است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی مازندران همچنین با تاکید بر اینکه زمان خرید برنج پرمحصول پایان مهرماه تعیین خاطرنشان کرد: هرگونه تصمیم برای خرید برنج 1402 نیز اطلاع‌رسانی خواهد شد.

وفائی‌نژاد با بیان اینکه در خرید برنج تولید امسال منتظر ابلاغ دستورالعمل جدید برای خرید برنج هستیم، گفت: اداره کل غله و خدمات بازرگانی مازندران  آمادگی لازم را برای خرید برنج تولید امسال را دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha