کد خبر 222422
۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۶

نماینده جنبش مقاومت اسلامی فلسطین در گفتگو با «حیات»:

طوفان الاقصی مرحله نوینی از مقاومت فلسطین است + فیلم

طوفان الاقصی مرحله نوینی از مقاومت فلسطین است + فیلم

قدومی گفت: طوفان الاقصی یک مقطع تاریخی و مرحله نوینی توسط مقاومت فلسطین علیه رژیم صهیونیستی است.

خالد قدومی نماینده جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در ایران در گفتگو با خبرنگار فرهنگی حیات؛ گفت: مردم فلسطین 75 سال است که درگیر جرائم جنگی رژیم صهیونیستی هستند؛ همچنین ما به مدت 75 سال زیر ستم و اشغال صهیونیستها هستیم.

 وی در ادامه بیان کرد: مگر مردم فلسطین چقدر می توانند تحمل کنند. ما پیامهای متعددی به جهانیان فرستادیم تا فشارهای سیاسی و دیپلماسی علیه مجرم و جلاد صهیونیستی اعمال کنند تا ما بتوانیم حق آشکار خود را پس بگیرم؛ اما این درخواست به جایی نرسید.

قدومی افزود: راه دوم راه ایستادگی است این راهی است که تاریخ به ما یاد داده است؛ همه جهانیان نیز می دانند که راه آزادی بدون قربانی به جایی نخواهد رسید ولی این راه جبری است. ما در حال دفاع از مردم معصوم خود هستیم و لذا طوفان الاقصی را آغاز کردیم.

نماینده جنبش مقاومت اسلامی فلسطین اظهار کرد: طوفان الاقصی یک مقطع تاریخی و مرحله نوینی توسط مقاومت فلسطین علیه رژیم صهیونیستی است.

وی گفت: ما در طوفان الاقصی توانستیم به مناطق اشغالی و شهرک های صهیونیستی ورود کنیم. در واقع ما توانستیم مجرم را غافلگیر کرده و خسارات فراوانی در همه سطوح ارتشی و غیر ارتشی و در جنگ ترکیبی به صهیونیسم وارد کنیم و نتیجه آن را  در سطح جهان دیدیم.

قدومی اظهار کرد: امیدواریم طوفان الاقصی به آزادی و آزادگی  فلسطین برسد. دنیا به صورت مستقیم چهره واقعی  و مجرمانه رژیم صهیونیستی و جرائم جنگی علیه مردم  فلسطین را دیدند.

نماینده جنبش مقاومت اسلامی فلسطین تشریح کرد: در نتیجه طوفان الاقصی دیدیم که مواضع سیاسی جهان با فلسطینیان همراه شد باید گفت که طوفان الاقصی برای مردم فلسطین در همه جای دنیا خبر خوشی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha