کد خبر 222286
۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۷

اخذ تنها یک‌ ضامن برای تسهیلات ازدواج در بانک‌های ایلام رعایت شود

اخذ تنها یک‌ ضامن برای تسهیلات ازدواج در بانک‌های ایلام رعایت شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام بر لزوم رعایت مساله اخذ یک‌ضامن برای تسهیلات ازدواج در بانک های ایلام تاکید کرد و گفت: مدیرانی که خلاف دستورالمعل عمل کنند با آنها برخورد صورت می گیرد.

به گزارش گروه استانی حیات؛ "شهریار عباسی" روز سه شنبه در جلسه شورای هماهنگی بانک‌ها، اظهار کرد: منابع داخلی بانک‌ها در بحث پرداخت تسهیلات، ایجاد اشتغال‌زایی و تولید بسیار کمک می‌کند.

وی یادآور شد: مدیران ارشد بانک‌های استان در بحث نظارتی دوربین‌های خود را فعال کنند و سیستم‌های بانک تحت مدیریت خود را به‌روزرسانی کنند و در بحث کلاهبرداری تذکرات لازم را به شهروندان دهند و آنان را آگاه کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام تصریح کرد: در بحث تسهیلات ازدواج بانک‌ها نسبت به رعایت نمودن یک‌ضامن رعایت کنند و چنانچه هر کدام از بانک‌ها برای چنین تسهیلاتی بیشتر از یک ضامن تقاضا کنند، خلاف دستورالعمل ابلاغی عمل کرده و با مدیر آن بانک برخورد خواهیم کرد.

وی یادآور شد: بانک‌های استان در بحث پرداخت تسهیلات برای ترویج موضوع ایثار و شهادت با بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس همکاری و مساعدت داشته باشند همان‌طور که در بحث اربعین کمک کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha