کد خبر 222278
۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۶

جنایات رژیم صهیونیست در حافظه تاریخ ثبت خواهد شد/ روزهای اخیر روزهای تاریخی و تکرار نشدنی برای جهان اسلام است

جنایات رژیم صهیونیست در حافظه تاریخ ثبت خواهد شد/ روزهای اخیر روزهای تاریخی و تکرار نشدنی برای جهان اسلام است

 وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: فهرست بلند و سیاهی از کارنامه جنایات صهیونیسم علیه مردم مظلوم فلسطین برای همیشه در حافظه تاریخ ثبت شده است، در روزهای اخیر نیز رزمندگان جبهه مقاومت و فلسطینی حماسه های بزرگی آفریدند و روزهای گذشته، روزهای تاریخی و تکرار نشدنی برای جهان اسلام است.

به گزارش گروه استانی حیات؛ محمد مهدی اسماعیلی روز سه شنبه در ارتباط ویدئو کنفرانسی با همایش بین‌المللی کتابخانه های عمومی و کسب و کارهای کوچک در مشهد افزود: رژیم صهیونیستی با مذبوح ترین اقدامات از جمله قطع آب و برق، ممانعت از ارسال محموله های غذایی، انهدام بیمارستانها، کشتن زنان و کودکان و کشتن خبرنگاران بار دیگر چهره خود را نمایان کرد.

وی تصریح کرد: رژیم صهیونسیتی از اولین روزی که پا به عرصه حیات گذاشت، قساوت و سنگدلی علیه فلسطینی ها داشت.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در روزهای اخیر نیز رزمندگان جبهه مقاومت و فلسطینی حماسه های بزرگی آفریدند و روزهای گذشته، روزهای تاریخی و تکرار نشدنی برای جهان اسلام است.

وی با بیان اینکه آنچه برای جهانیان تازگی دارد، جریان مقاومت است، افزود: نیروهای مقاومت در یک روز بیش از هزار نفر صهیونیست را از بین بردند.

اسماعیلی تاکید کرد: ظلم و تجاوز روا داشته شده به فلسطین جز با نظام عادلانه مبتنی با آرای مردمی اصلاح نمی شود و امیدواریم به زودی شاهد آزادی قدس شریف باشیم.

وی ادامه داد: مردم اصیل فلسطین شامل یهودیان، مسیحیان و مسلمانان در همه پرسی باید نوع حکومت خود را انتخاب کنند، اشغالگری و تجاوز رژیم صهیونیستی روش مذبوحانه ای است.

عملکرد درخشان کتابخانه های عمومی در سراسر کشور

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه با اشاره به برگزاری همایش بین‌المللی کتابخانه های عمومی و کسب و کارهای کوچک در مشهد گفت: کتابخانه های عمومی در سراسر کشور طی ٢ سال اخیر بسیار موفق عمل کرده اند و شاهد بالاترین بهره وری در این کتابخانه ها هستیم.

وی ادامه داد: طی ٢ سال گذشته در حوزه کتابخانه ها جهش عظیمی شکل گرفته و مشکلات حوزه اداری و ساختار اجرایی نهاد کتابخانه ها حل و فصل شد.

اسماعیلی گفت: ورود کتابخانه ها به حوزه کسب و کارهای کوچک حرکتی نو در حوزه اقتصاد فرهنگی است.

وی تاکید کرد: خروجی این همایش باید ارائه راهکارهای جدید در حوزه اقتصاد فرهنگ به نهاد کتابخانه های عمومی برای سیاست‌گذاری‌های جدید باشد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: امروز در کتابخانه های عمومی بیش از ده ها خدمت ارائه می شود و این نهادها تبدیل به مکانهایی برای رشد حوزه دانش و پژوهش در کشور شده اند.

وی گفت: رییس جمهور نیز پشتیبانی های خوبی از حوزه فرهنگ، ادب و رسانه دارند که قابل تقدیر است.

اسماعیلی بیان کرد: وجود مهمانان خارجی در این همایش و مدیران گروه های علمی دانشگاهی در حوزه کتاب و کتابداری بیانگر تاکید بر همکاریهای گسترده در حوزه های آموزشی و پژوهشی است.

همایش بین‌المللی کتابخانه های عمومی و کسب و کارهای کوچک امروز، ٢۵ مهرماه با حضور مهمانانی از کشورهای روسیه، هند، ترکیه، برزیل و مالزی به مدت ٢ روز در مشهد آغاز به کار کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha