کد خبر 222263
۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۸

سازمان حمایت: افزایش مجدد قیمت برخی محصولات لبنی تخلف است

سازمان حمایت: افزایش مجدد قیمت برخی محصولات لبنی تخلف است

مدیرکل نظارت بر محصولات کشاورزی و فراورده‌های دامی سازمان حمایت با بیان اینکه تاثیر افزایش قیمت شیر خام و سایر هزینه‌های تولید پیش از این از سوی واحدهای تولیدی اعمال شده است، گفت: هرگونه افزایش مجدد قیمت‌ها به عنوان گرانفروشی مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

به گزارش گروه اقتصادی حیات؛ در متن نامه داریوش بهنود قاسمی - مدیرکل نظارت بر محصولات کشاورزی و فراورده‌های دامی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان - به رضا باکری - دبیر انجمن صنایع فرآورده‌های لبنی ایران - آمده است:

با عنایت به گزارش‌های واصله مبنی بر احتمال افزایش مجدد قیمت برخی از محصولات لبنی در سطح بازار و از آنجایی که تاثیر افزایش قیمت مصوب شیرخام و سایر هزینه‌های تولید (منجمله حقوق و دستمزد، سربار، مواد بسته‌بندی و ...) قبلا در قیمت این محصولات لحاظ و از سوی واحدهای تولیدی اعمال شده است، لذا هرگونه افزایش مجدد قیمت‌ها فاقد وجاهت بوده و می‌تواند با عنوان تخلف گرانفروشی مورد پیگیری قرار گیرد. بر این اساس لازم است به کلیه واحدهای زیرمجموعه انجمن ضرورت رعایت مصوبات قانونی منجمله رعایت سقف مجاز افزایش قیمت اعلام شده را یادآوری فرمایید. بدیهی است عندالزوم برخورد قانونی لازم با واحدهای متخلف صورت خواهد پذیرفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha