کد خبر 222231
۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۶

رهبر معظم انقلاب به چهارقلوهای بویراحمدی هدیه داد

رهبر معظم انقلاب به چهارقلوهای بویراحمدی هدیه داد

هدیه رهبرانقلاب به چهار قلوهای بویراحمدی با حضور نماینده ولی‌فقیه و فرماندار بویراحمد تقدیم آنها شد.

به گزارش گروه استانی حیات؛ آیت الله سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج، فرماندار شهرستان بویراحمد، مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان به همراهی جمعی از مسئولان شهرستانی از خانواده چهار قلوها در بویراحمد دیدار و هدایای لبخند مهربانی مقام معظم رهبری را که از طریق بنیاد ۱۵ خرداد اهدا و ارسال شده بود، تقدیم پدر و مادر این چهار قلو کردند.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: قدرت سیاسی، اجتماعی و اقتصادی جامعه با کاهش آمار جمعیت از بین می‌رود و می‌طلبد موضوع فرزندآوری به عنوان یک وظیفه شرعی و ملی مد نظر قرار گیرد.

رهبر معظم انقلاب به چهارقلوهای بویراحمدی هدیه داد

آیت‌الله سید نصیر حسینی تأکید کرد: جمعیت باید افزایش یابد زیرا رشد منفی جمعیت زیان‌های بسیاری را در پی دارد البته این خانواده‌ها که به فرزندآوری اقدام می‌کنند باید مورد حمایت قرار بگیرند.

وی تأکید کرد: افزایش نرخ جمیت موجب قدرت نظام ما می‌شود باید تلاش کنیم جمعیت‌مان را زیاد کنیم و از سوی دیگر ظرفیت اشتغال و توسعه اقتصادی در کشور وجود دارند که باید بالفعل شوند.

فرماندار بویراحمد گفت: امروز در منزل زوجی جوان که صاحب چهارقلو شده بودند حضور یافتیم و این چهار قلوها سه پسر و یک دختر هستند.

شهرام مهدوی مطلق افزود: هدیه‌ای را ستاد اجرایی فرمان امام(ره) تدارک دیده بودند اهدا شد البته هدف از این سرکشی تکریم خانواده به پاس حریم و حرمت خانواده بود.

وی تأکید کرد: خانواده و فرزندآوری مرکز و منشأ هویت و قدرت و شناسنامه یک جامعه محسوب می‌شود و جامعه‌ای که دارای خانواده است پایدار خواهد بود و هیچگاه متزلزل نخواهد شد.

فرماندار بویراحمد ابراز کرد: این زوج ادعا می‌کنند از زمانی که فرزندان‌شان متولد شده خیرات و برکات زیادی به آن‌ها رسیده علی رغم اینکه تمکن مالی خیلی خاصی هم نداشتند.

مهدوی مطلق بیان کرد: این خانواده بسیار راضی هستند و کانون بسیار گرمی شکل گرفته است و لطف خدا را در این خانواده مشاهده می‌کنیم

همچنین معاون ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ستاد اجرایی از سه قلوها و فرزند سوم به بعد به طور جد حمایت می‌کند و این دوازدهمین خانواده‌ای بود که در قالب پویش ایران جوان مورد حمایت بنیاد ۱۵ خرداد قرار گرفت.

ابوذر صناعی افزود: امروز چهار بسته لبخند مادری با ارزش هر بسته ۷۰ میلیون ریال و ۴۰ میلیون ریال کارت هدیه اهدا شد و تأمین پوشک این نوزادان به مدت ۶ ماه انجام گرفت و در مجموع ۴۴۰ میلیون ریال ارزش بسته تقدیم شده به این خانواده بوده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha