کد خبر 140276
۵ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۲

برگزاری مراسم خاطره گویی و رونمایی از دو کتاب

برگزاری مراسم خاطره گویی و رونمایی از دو کتاب

رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد گفت: چهل و پنجمین مراسم خاطره گویی دفاع مقدس همراه با رونمایی از دو کتاب تولیدی حوزه هنری استان در یاسوج برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری حیات به نقل از ایسنا،احمد شریف اسلامی افزود: این مراسم سه شنبه ششم آذر از ساعت 15 با حضور استاندار و جمعی از مسئولان و علاقه مندان در سالن کنگره شهدای کهگیلویه و بویراحمد برگزار و از کتاب های تولیدی حوزه هنری شامل کتاب" این جمعه تعطیل نیست" و "حمایل خونین گل سرخ" رونمایی خواهد شد. کتاب "این جمعه تعطیل نیست"خاطرات رمضان جمعه نژاد رزمنده کهگیلویه و بویراحمدی در کردستان و مناطق غرب ایران است که از زمان شکل گیری جنگ‌های نامنظم توسط دکتر مصطفی چمران به اردوگاه این ستاد می پیوندد و تا پایان جنگ تحمیلی به عنوان یک چریک در قالب نیروی شناسایی و ضربت ایفای نقش می‌کند و چندین مرتبه مجروح شده و بارها اسیر می‌شود که با درایت و هوشیاری خود را از چنگ کومله نجات می‌دهد. این کتاب توسط مهران مظفری و سحر شریفی گردآوری و تالیف شده است.

اسلامی افزود: کتاب "حمایل خونین گل سرخ" خاطرات خود نوشت علیداد انصاری نیک رزمنده کهگیلویه و بویراحمدی است که از آغازین روزهای جنگ نگاشته شده ودر 330 صفحه توسط انتشارات نودا به چاپ رسیده است.

وی در ادامه گفت: در این آیین راویان هر دو کتاب به روایت‌گری می‌پردازند و از آنها نیز تجلیل خواهد شد.

برچسب‌ها