کد خبر 222132
۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۷

اعتراض باشگاه پرسپولیس به حکم کسر امتیاز

اعتراض باشگاه پرسپولیس به حکم کسر امتیاز

باشگاه پرسپولیس قصد دارد به حکم کمیته انضباطی مبنی بر کسر امتیاز از این تیم اعتراض کند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی حیات؛ تیم فوتبال پرسپولیس چندی پیش طی حکمی از سوی کمیته انضباطی با کسر یک امتیاز در جدول رده بندی لیگ برتر روبرو شد و این کسر امتیاز منجر به از دست رفتن صدر جدول برای سرخپوشان شد.

دلیل کسر امتیاز از پرسپولیس مربوط به بندی از قرارداد گولسیانی است که طی آن مقرر شده بود باشگاه یک منزل و خودرو در اختیار این بازیکن قرار داده ولی رقمی بابت آن ذکر نشده بود و کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال که سخت‌گیری‌های خاصی در مورد سقف قرارداد و بودجه باشگاه‌ها دارد این موضوع را یک تخلف در نظر گرفته و بابت آن یک امتیاز از سرخپوشان کسر کرد.

در این راستا خبر رسید تیم حقوقی باشگاه پرسپولیس قصد دارد به این رای و حکم اعتراض کرده و آن را به کمیته استیناف ببرد تا در صورت امکان یک امتیاز کسر شده از سرخپوشان به حساب این تیم برگردد و با تکمیل مدارک، مستندات و تنظیم لایحه، روز گذشته اعتراض خود به رای صادره منجر به کسر یک امتیاز از پرسپولیس را جهت بررسی در کمیته استیناف، تقدیم فدراسیون فوتبال کرد.

به همین منظور کمیته استیناف قرار است به زودی در این خصوص تشکیل جلسه داده و حکم نهایی خودش را در مورد امتیاز کسر شده از پرسپولیس اعلام کند و باید دید این امتیاز به حساب تیم بر می‌گردد یا نه.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha