کد خبر 222131
۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۴

دانشگاه پیام نور به هیچ عنوان حذف یا تعطیل نمی‌شود

دانشگاه پیام نور به هیچ عنوان حذف یا تعطیل نمی‌شود

رئیس دانشگاه پیام نور استان یزد با اشاره به تحصیل 8500 دانشجو در مقاطع تحصیلی مختلف در این دانشگاه گفت: به هیچ عنوان قرار نیست دانشگاه پیام نور حذف و تعطیل شود.

به گزارش گروه استانی حیات؛ کاظم حمیدی‌زاده در نشست خبری خود با بیان این‌که دانشگاه پیام نور استان یزد در سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و مقطع دکتری دانشجو می‌پذیرد، اظهار کرد: در حال حاضر این دانشگاه در مقطع کارشناسی با ۲۷۰ رشته محل، در مقطع کارشناسی ارشد ۷۲ رشته محل و در مقطع دکتری یک رشته محل ارائه می‌کند.

وی با بیان این‌که در دانشگاه پیام نور آزمون‌ها به صورت یکپارچه انجام می‌شود، افزود: کتاب‌های این دانشگاه نیز خودآموز بوده و سه هزار عنوان کتاب درسی و ۲۲۰ کتاب فرادرسی برای مطالعه به دانشجویان ارائه می‌شود.

رئیس دانشگاه پیام نور استان یزد گفت: بحث آمایش دانشگاه ها و رشته های تحصیلی از جمله مواردی است که به صورت جدی در دستور کار این دانشگاه در استان یزد است.

حمیدی‌زاده در حال حاضر ۸۵۰۰ دانشجو در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند، تصریح کرد: از سال ۱۳۶۷ تاکنون بالغ بر ۳۰ هزار دانشجو از این دانشگاه فارغ التحصیل شدند.

وی با بیان این‌که به هیچ عنوان قرار نیست دانشگاه پیام نور حذف شود، تأکید کرد: ارتقاء سطح کیفی و کمی نظام آموزشی از جمله موارد در دستور کار دانشگاه پیام نور است.

رئیس دانشگاه پیام نور استان یزد فعالیت ۱۱۸ عضو هیئت علمی را از جمله ویژگی های این واحد دانشگاهی دانست و بیان کرد: ۶۰ درصد پذیرفته شدگان آزمون وکالت از دانشجویان پیام نور بودند که این مهم بیانگر سطح آموزشی و علمی این دانشگاه است.

حمیدی‌زاده همچنین با بیان این‌که۳۰ درصد پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش در سال جاری نیز از دانشجویان پیام نور یزد هستند، تصریح کرد: امسال دو هزار و ۷۰۰ داوطلب تحصیل در این دانشگاه داریم که از ۲۲ مهر می‌توانند با مراجعه به سایت دانشگاه پیام نور مدارک مورد نیاز را بارگذاری و تا هفتم آبان در دانشگاه تشکیل پرونده دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha