کد خبر 222115
۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۸

جزئیات دیدار مدیرکل دبیرخانه شورای عالی طرح و برنامه شاهد و ایثارگر با معاون امور طلاب حوزه های علمیه کشور

جزئیات دیدار مدیرکل دبیرخانه شورای عالی طرح و برنامه شاهد و ایثارگر با معاون امور طلاب حوزه های علمیه کشور

مدیرکل دبیرخانه شورای عالی طرح و برنامه شاهد و ایثارگر در راستای توسعه سطح همکاری دستگاه ها با معاون امور طلاب حوزه های علمیه کشور دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی حیات، در راستای توسعه سطح همکاری دستگاههای عضو طرح شاهد و ایثارگر روز گذشته نشست مشترکی مابین فقیه مدیر کل دبیرخانه شورای عالی طرح و برنامه شاهد و ایثارگر و حجت الاسلام و المسلمین رفیعی معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه های علمیه برگزار شد.

فقیه در این جلسه ضمن تبریک انتصاب حجت الاسلام و المسلمین رفیعی به سمت معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه های علمیه کشور به تبیین ظرفیتهای موجود و اهداف اساسنامه طرح شاهد و ایثارگر و همچنین جایگاه و وظایف حوزه علمیه در این اساسنامه پرداخت.

وی ابراز امیدواری کرد با هدف ارتقاء سطح نقش آفرینی مدیریت ایثارگران حوزه های علمیه طبق بند "ج " ماده ۸ اساسنامه طرح شاهد و ایثارگر، ساختار این واحد اصلاح و از مدیریت تلفیقی به یک اداره کل امور شاهد و ایثارگران مستقل تبدیل گردد.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین رفیعی حوزه را در اقشار مختلف جامعه از جمله در بین نخبگان و جامعه تحصیلی کشور دارای جایگاه امامت خواند که البته این امر را مشروط به اکتساب با عمل دانست نه با شعار ایشان برای پیگیری مجدانه اهداف طرح شاهد و ایثار و همچنین استمرار همکاری در این زمینه ابراز آمادگی نمود معاون امور طلاب حوزه وعده کرد ستاد مرکزی شاهد و اینار گر حوزه های علمیه در آینده نزدیک تشکیل شود.

در پایان مقرر شد آمار دقیقی از طلاب در حال تحصیل طلاب نخبه و نیز طلاب نوآور استخراج به ادارات کل مرتبط بنیاد از جمله اداره کل نخبگان و سرآمدان شاهد و ایثارگر اداره کل آموزش بنیاد و دیگر ادارات کل معاونت آموزش، پژوهش و نوآوری ارایه گردد.

در این جلسه حجت الاسلام و المسلمین پناهی مدیر امور ایثارگران حوزه های علمیه و دکتر قاسمی معاون اداره کل دبیرخانه شورای عالی طرح و برنامه شاهد و ایثارگر نیز حضور داشتند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha