کد خبر 222104
۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۱

اصفهان در رتبه دوم پاسخگویی به شکایات راهداری در کشور

اصفهان در رتبه دوم پاسخگویی به شکایات راهداری در کشور

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان از ثبت ۱۶هزار و ۳۵۵ شکایت در شش ماهه ابتدایی سال جاری در سامانه ۱۴۱ استان اصفهان خبر داد.

به گزارش گروه استانی حیات؛ مریم تاکی، رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان اظهار داشت: از میزان ۱۰۲هزار و ۴۵۳ شکایت ثبت شده در کشور، تعداد ۱۶هزار و ۳۵۵ شکایت، توسط اداره مدیریت راه‌های این اداره کل ثبت شده است، که به طور میانگین ۱۶ درصد کل شکایات ثبت شده و رتبه دوم ثبت پس از ستاد مدیریت راههای کشور است.

وی افزود: از این تعداد، ۱۰هزار و ۳۷ شکایت مربوط به مشکلات راه، ۴هزار و ۹۸۸ شکایت در حوزه باری، هزار و ۲۶۳ شکایت در حوزه مسافری، ۲۶ شکایت مربوط به عوارضی‌ها، امداد خودرو و مراکز رفاهی، ۲۲ شکایت در حوزه ایمنی حریم و راه و ۱۹ شکایت درخصوص ترانزیت باری بوده است.

تاکی بیان کرد: در این بازه مرکز مدیریت راه‌های کشور (تهران) نیز تعداد ۱۹هزار و ۲۹۸ شکایت به ثبت رسانده، که ۱۹درصد از کل شکایات ثبت شده کل کشور بوده و پس از آن سامانه ۱۴۱ استان اصفهان با ثبت ۱۶درصد از کل شکایات کشوری، رتبه دوم را داراست.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان تصریح کرد: از مجموع شکایات ثبت شده در حوزه مسافر و بار، رسیدگی به ۵ هزار و ۷۴۲ شکایت پایان یافته و حدود ۵۰۰ شکایت در جریان است.

وی با اشاره به اینکه بیشترین میزان شکایت ثبت شده در حوزه‌های باری و مسافری مربوط به شهریورماه است، گفت: بیشترین شکایات حوزه بار مربوط به عدم پرداخت کرایه و نرخ نامتعارف کمیسیون برای حمل بار بوده و همچنین تاخیر بیش از اندازه در آغاز سفر و نقص فنی خودرو نیز بیشترین میزان شکایات ثبت شده در حوزه مسافری بوده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha