کد خبر 222073
۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۱

مدرس زاده مطرح کرد؛

پرداخت شهریه پردیس بین الملل دانشگاه ها براساس سقف شهریه دانشگاه آزاد

پرداخت شهریه پردیس بین الملل دانشگاه ها براساس سقف شهریه دانشگاه آزاد

معاون آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: طبق آیین نامه ها موظفیم که شهریه پردیس بین الملل دانشگاه ها براساس سقف شهریه دانشگاه آزاد پرداخت نماییم لذا بنیاد نرخی بیشتر از شهریه دانشگاه آزاد را تقبل نمیکند

به گزارش خبرنگار اجتماعی حیات؛ صبح امروز دوشنبه ۲۴ مهرماه، دومین همایش فصلی معاونین و مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران به ریاست سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و با حضور همه معاونین و مدیران کل استانی در مجتمع فرهنگی شهید رسول زاده برگزار شد.

محتبی مدرس زاده معاون آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران در این مراسم با اشاره به انتقادات جامعه هدف گفت: اداره کل آموزش طی این ۵ ماه، ۵ وبینار کشوری برگزار شده است که این تعداد در این چند وقت بی نظیر بوده است. در واقع بحث اصلی مطالبات جامعه هدف مربوط به عدم پرداخت صحیح شهریه دانشگاه های شهریه ای مانند غیرانتفاعی، پیام نور و .. است که ما بارها اعلام کرده ایم عملکرد بنیاد در این حوزه منطبق بر آیین نامه های موجود است. 

وی افزود: یکی دیگر از مطالبات جامعه هدف مربوط به  پرداخت بدهی و دیون سال های ۹۴ و ۹۵ دانشگاه های علمی کاربردی است، در صورتیکه بنیاد شهید تا پایان سال ۹۸ تمام بدهی های خود را تسویه کرده است. همچنین در حوزه تمدید پایان نامه به عنوان دروس تکرای با توجه به سنوات موجود در مقطع دکتری و ارشد نارضایتی بسیاری وجود دارد. در صورتیکه طبق آیین نامه ها ما موظفیم در مقطع دکتری ۸ ترم و در مقطع ارشد ۱۴ ترم را حمایت شهریه ایی نماییم لذا خارج از این آیین نامه شامل شهریه نخواهد شد.

مدرس زاده مطرح کرد: طبق آیین نامه ها موظفیم
که شهریه پردیس بین الملل دانشگاه ها براساس سقف شهریه دانشگاه آزاد پرداخت نماییم لذا بنیاد نرخی بیشتر از شهریه دانشگاه آزاد را تقبل نمیکند. همچنین ما نمیتوانیم پرداخت شهریه دانشجو ها را به دانشگاه ها پرداخت نماییم لذا نهایتا مبلغ شهریه ها به سازمان های مرکزی پرداخت می شود. 

وی  با اشاره به انتقادات جامعه هدف در خصوص پراکندگی مدارس شاهد گفت: سیاست ملی بنیاد شهید تمرکز دانش اموزان بر مدارس شاهد است لذا ما توانستیم با ایجاد سرویس رایگان برای دانش آموزان موضوع پراکندگی آن را تا حدی برطرف نماییم. در واقع بنیاد شهید تلاش میکند که زمینه توانمندی دانش اموزان و دانشجویان را فراهم نماییم. 

معاون آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به عملکرد ضعیف برخی دستگاه های اجرایی مطرح کرد: دستگاه های اجرایی موظف به همکاری با بنیاد شهید هستند لذا لیست دستگاه هایی که همکاری نمیکنند باید به ما معرفی شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha