کد خبر 221958
۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۰

نهمین جشنواره صنعت چاپ در ایلام برگزار خواهد شد

نهمین جشنواره صنعت چاپ در ایلام برگزار خواهد شد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام گفت: نهمین دوره جشنواره صنعت چاپ استان ایلام روز چهارشنبه هفته جاری برابر ۲۶ مهرماه برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه استانی حیات؛ به نقل از روابط عمومی، علی هوشمند مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام در نشست با فعالان حوزه چاپ استان گفت: نهمین دوره جشنواره صنعت چاپ استان ایلام روز چهارشنبه هفته جاری برابر۲۶ مهر برگزار خواهد شد. 

وی افزود: صنعت چاپ یکی از ارکان اساسی تمدن نوین بشری است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام ادامه داد: دست اندرکاران حوزه چاپ از منزلت خاصی برخوردارند زیرا زندگی اجتماعی بشر در ابعاد مختلف با این صنعت در ارتباط است و تاریخ بشریت مرهون و مدیون این قشر زحمتکش است.

هوشمند خاطرنشان کرد: این دوره از جشنواره صنعت چاپ در استان ایلام با رویکرد چالش‌ها و راهبردهای صنعت چاپ استان برنامه‌ریزی شده و محور آن، تجلیل از پیشکسوتان و معرفی صادرکنندگان و نوآوران صنعت چاپ استان ایلام است.

این مقام مسئول تصریح کرد: در این آیین پیشکسوتان، کارگران فنی نمونه، مدیران نمونه، کارآفرینان برتر، طراحان نمونه حوزه صنعت چاپ ایلام مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

 ۷٠ واحد چاپ و صنایع وابسته اعم از چاپخانه، چاپ سیلک، چاپ دیجیتال و چاپ افست در استان با حدود ۱٠٠ نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم مشغول به فعالیت هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha