کد خبر 146046
۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۴

اتخاذ رویکرد‌های پژوهشی، گام موثر بنیاد در ترویج فرهنگ ایثار است

اتخاذ رویکرد‌های پژوهشی، گام موثر بنیاد در ترویج فرهنگ ایثار است

مدیرکل بنیاد ایلام تحقیق و پژوهش را ملاک و لازمه توسعه برشمرد و گفت: اتخاذ رویکردهای پژوهشی به ویژه در حوزه ایثار و شهادت، از گام های موثر بنیاد در جهت ترویج و توسعه این فرهنگ ناب بوده است.

به گزارش پایگاه خبری حیات، جشنواره تجلیل از پژوهشگران و فن‌آوران و دستگاهای اجرایی برتر استان ایلام به مناسبت هفته پژوهش و با حضور اسدالله تولیده، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام، محمد نوذری، معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام و مدیران دستگاه‌های اجرایی و روسای دانشگاه‌ها، روز سه‌شنبه 26 آذرماه، در سالن شهید رجایی استانداری ایلام برگزار شد.
تولیده، در حاشیه این جشنواره و در گفتگو با ایثار استان، ضمن تجلیل از مقام والای شهدا، تحقیق و پژوهش را ملاک و لازمه توسعه برشمرد و گفت: اتخاذ رویکردهای پژوهشی به ویژه در حوزه ایثار و شهادت، از گام‌های موثر بنیاد در جهت ترویج و توسعه این فرهنگ ناب بوده است.
مدیرکل بنیاد ایلام با اشاره به برگزاری این جشنواره افزود: در این مراسم دستگاه‌های اجرایی برتر استان در حوزه پژوهش و فناوری معرفی شدند که در بین آنان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام نیز حائز رتبه برتر شد.
وی همچنین ادامه داد: در این مراسم از تلاش‌های فاطمه محمدیاری، فرزند جانباز 35 درصد متوفی و دانشجوی مقطع دکتری دانشگاه ملایر به عنوان پژوهشگر برتر بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام تجلیل شد.

برچسب‌ها