کد خبر 221913
۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۸

پرداخت کمک هزینه درمانی برای بیش از ۷ هزار مددجوی تحت حمایت

پرداخت کمک هزینه درمانی برای بیش از ۷ هزار مددجوی تحت حمایت

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان تهران از پرداخت کمک هزینه درمانی برای بیش از ۷ هزار مددجوی تحت حمایت در نیمه نخست سال جاری خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی حیات، جهانبخش مرادی معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان تهران با ارائه گزارشی از خدمات این نهاد در خصوص پرداخت کمک هزینه درمانی به مددجویان تحت حمایت در نیمه نخست سال جاری، گفت: در نیمه نخست سال جاری هزینه‌های درمانی برای ۷ هزار و ۹۶۵ مددجوی تحت حمایت با هزینه‌ای بالغ بر ۱۱ میلیارد و ۲۶۳ میلیون تومان پرداخت شده است.

وی افزود: از این مبلغ ۲ میلیارد و ۲۱۳ میلیون تومان برای ۱۲۳۷ نفر از مددجویان دارای بیماری خاص و صعب العلاج پرداخت شده است.

مرادی بیان کرد: مبلغ ۵ میلیارد و ۵۲۷ میلیون تومان نیز هزینه مددجویان تهرانی و شهرستانی تحت حمایت کمیته امداد بستری شده در بیمارستان‌های شهر تهران است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان تهران خاطرنشان کرد: از مجموع ۱۱ میلیارد و ۲۶۳ میلیون تومان هزینه‌های درمانی پرداخت شده ۷ میلیارد تومان از محل کمک‌های مردمی از جمله زکات و صدقات و مابقی از محل اعتبارات دولتی پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه بیمه پایه مددجویان تحت حمایت خدمات درمانی است، عنوان کرد: از آنجایی که بیمه‌های پایه، همه هزینه‌های درمانی را پوشش نمی‌دهند و این امر برای مددجویان که از اقشار نیازمند و آسیب پذیر جامعه هستند، مشکلات زیادی ایجاد می‌کند لذا برای کمک به جامعه هدف تحت حمایت در این زمینه یک بیمه مکمل درمانی در نظر گرفته شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha