کد خبر 221902
۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۳

مرتضی فنونی زاده در گفتگو با «حیات»:

هوادار قربانی دعوای گل محمدی و باشگاه است/ اگر می‌توانند دنبال برانکو بروند

هوادار قربانی دعوای گل محمدی و باشگاه است/ اگر می‌توانند دنبال برانکو بروند

پیشکسوت پرسپولیس در مورد وضعیت این تیم صحبت کرد.

مرتضی فنونی‌زاده در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص وضعیت این روزهای پرسپولیس و ماجرای قطع همکاری یحیی گل‌محمدی با باشگاه اظهار داشت: به نظرم بهتر است صبر کنیم تا تکلیف جلسه امروز هیات مدیره مشخص شود چرا که قرار است در این جلسه معلوم شود یحیی می‌ماند یا رفتنی است. به نظرم حیف است در این شرایط یحیی تیم را رها کند و او برای این مجموعه و این تیم حکم پدر را دارد. اکثر بازیکنان حال حاضر پرسپولیس بازیکنانِ خودِ گل‌محمدی هستند و 3-4 بازیکن از زمان برانکو باقی مانده‌اند. مربی جدید شاید نتواند با این نفرات کار کند و تغییر سرمربی در این مقطع به پرسپولیس ضربه خواهد زد و ناراحتی‌اش مال هواداران است.

وی افزود: پرسپولیس در مقطع حساسی از فصل قرار دارد و دربی در پیش است و در سه جام مشغول جنگیدن است. ما در ایران مربی مناسبی که در دسترس باشد برای پرسپولیس نداریم و مربی خارجی هم تا بیاید ببیند در فوتبال ایران چه خبر است فصل تمام شده است و تیم ضربه می‌خورد. تنها گزینه به جز یحیی گل‌محمدی به نظر من برانکو است که او هم در حال حاضر تیم دارد و نمی‌دانم وضعیتش در عمان چطور است. اگر می‌توانند بروند برانکو را بیاورند با او موافق هستم ولی در غیر این صورت هیچ گزینه مناسبی جز گل‌محمدی وجود ندارد. ای کاش باشگاه اول فصل وضعیت قرارداد او را مشخص می‌کرد و اجازه نمی‌داد کار به اینجا بکشد.

پیشکسوت پرسپولیس در ادامه یادآور شد: پرسپولیس با این هواداران میلیونی نباید مشکلات مالی داشته باشد و نمی‌دانم چرا همیشه باید این مسائل را در این تیم داشته باشیم. کادرفنی و بازیکنان پولشان را می‌خواهند و چیزی بیشتر از حقشان طلب نکرده‌اند. وزارت ورزش باید فکری برای این تیم کند و نمی‌شود از گل محمدی و بازیکنان ایراد گرفت که چرا دنبال مطالباتشان هستند. وسط فصل جدید شده و می‌گویند از فصل قبل هم همچنان طلبکار هستند. همه این بازیکنان اگر به تیم‌های دیگر می‌رفتند پول بیشتری می‌گرفتند و حقوقشان سر موقع پرداخت می‌شد و به عشق پرسپولیس و هواداران در این تیم مانده‌اند و حقشان نیست اینطور با آنها برخورد شود و به آنها بگوییم چرا پولشان را می‌خواهند.

فنونی زاده در پایان عنوان کرد: شنیده‌ام یحیی به جلسه امروز نمی‌رود ولی کاش حضور پیدا می‌کرد و رو در رو صحبت می‌کردند شاید به نقطه نظر مشترکی می‌رسیدند و احتمال توافق بیشتر می‌شد. امیدوارم در هر صورت شرایط به گونه‌ای شود که گل‌محمدی در پرسپولیس بماند. این اتفاق هم هرسال در حال تکرار شدن است و صورت خوشی ندارد. در هر صورت قربانی این اختلاف هوادار پرسپولیس خواهد بود و نگرانی آنها از این بابت به جا و درست است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha