کد خبر 221668
۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۲

بحث حجاب و عفاف به عنوان دو ارزش بسیار مهم ویژه در دایره مرکزی شهر باید تذکر داده شود

بحث حجاب و عفاف به عنوان دو ارزش بسیار مهم ویژه در دایره مرکزی شهر باید تذکر داده شود

نایب رئیس شورای مرکزی حوزه‌های علمیه استان یزد با تاکید بر اینکه هر کاری در کشور باید بر اساس قانون انجام شود، گفت: بحث حجاب و عفاف به عنوان دو ارزش بسیار مهم ویژه در دایره مرکزی شهر باید تذکر داده شود. 

به گزارش گروه استان های حیات؛ آیت‌الله سیدمحمد کاظم مدرسی، با تبریک هفته نیروی انتظامی و پاسداشت اقدامات و فعالیت‌های انجام شده توسط این  مجموعه خدوم، اظهار داشت: امام صادق(ع) بیان می‌کنند اهمیت هر قشری به اهمیت کار و هدف آن قشر است.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی قشری است که درصدد ایجاد آرامش و امنیت از جمیع جهات است، گفت: نیروی انتظامی رسالتی خطیر برای حفظ نظم و امنیت عمومی در جهت انجام فعالیت‌های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی برای دستیابی به پیشرفت کشور در عرصه‌های مختلف است.

امام جمعه بخش مرکزی یزد گفت: نقطه شاخص فعالیت‌های نیروی انتظامی را می‌توان جامعه محوری دانست و لازم است مردم نیز به عنوان اعضای اصلی جامعه برای تحقق این اهداف والا به شکلی بصیر و هوشیار ایفای نقش داشته باشند.

مدرسی گفت: بحث حجاب و عفاف به عنوان دو ارزش بسیار مهم ویژه در دایره مرکزی شهر باید تذکر داده شود و امر به معروف و نهی از منکر سرلوحه کار قرار گیرد و این یک مطالبه مهم از مسئولان است.

رئیس حوزه علمیه مدینه العلم الکاظمیه تصریح کرد: در بعد دیگر نیز ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در ابعاد آموزشی، پرورشی و تربیتی یک وظیفه همگانی است و علاوه بر نهادها و دستگاه‌های اجرایی مرتبط در این زمینه باید همه پای کار بیایند تا نتایج موثر و در راس آن کمک به پایداری نهاد خانواده و حفظ ارزش‌ها را شاهد باشیم.

وی تصریح کرد: جامعه با موضوعات مربوط به اتباع بیگانه روبه‌رو است و تعدی‌های بدون مجوز و نادرستی که این ایام صورت گرفت موضوعی است که باید نسبت به آن توجه داشته باشیم، به هر حال اگر کسی کار خلاف قانون انجام دهد و بدون مجوز هم وارد کشور شود ما حق نداریم بدون قانون با او برخورد کنیم.

امام جمعه بخش مرکزی یزد با تاکید بر اینکه خارج از دایره قانون انجام هیچ عکس‌العملی جایز نیست، عنوان کرد: ساماندهی موضوع اتباع بیگانه باید در سایه قانون و بهره‌گیری از ظرفیت‌های قانونی صورت گیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha