کد خبر 221641
۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۹

یک شهید، یک درس؛

مرا با همین لباس بسیجی به خاک بسپارید

مرا با همین لباس بسیجی به خاک بسپارید

در متن وصیتنامه شهید آتشی مریم‌آبادی آمده است: «مرا با همین لباس بسیجی به خاک بسپارید تا منافقان و شیطان بزرگ بدانند که من سرباز امام زمان(عج) و نایب بر حق او امام خمینی بودم.»

به گزارش خبرنگار فرهنگی حیات؛ شهید «سیدابوالفضل آتشی مریم‌آبادی» فرزند «سیدمرتضی»، 28 مرداد 1343 در یزد دیده به جهان گشود. این شهید والامقام 20 فروردین 1366 در عملیات کربلای8 به فیض شهادت نائل آمد. قسمت‌هایی از وصیت‌نامه شهید را به بهانه سالگرد شهادتش می‌خوانیم.

در متن وصیتنامه شهید آتشی مریم‌آبادی آمده است: 

«چون آخرالزمان فرا رسد شهادت، خوبان امت مرا گلچین می‌کند. رسول اکرم(ص)

آنقدر در دریای خون شنا می‌کنیم تا به ساحل پیروزی برسیم. حضرت علی(ع)

شهید نظر می‌کند به وجه‌الله. امام خمینی

با درود به امام زمان(عج) و نایب بر حقش امام خمینی و با سلام به تمامی رزمندگان در جبهه‌های حق علیه باطل که با نثار خون خود درخت انقلاب اسلامی را آبیاری نمودند.

به یاد شیر زنانی که هنگامی که خبر شهادت فرزندان خود را شنیدند همچون زینب(س) فریاد برآوردند که، خدایا! این قربانی را از ما قبول بفرما.

به یاد شهدایی که چون ندا و آوای حق شنیدند، عاشقانه و لبیک گویان به سوی او شتافتند و در اوج انسانیت با جاری ساختن خون خود، حق و حقیقت را گواهی نمودند. به راستی شهداء شمع تاریخ هستند، آری شهداء هستند که می‌سوزند و به دیگران روشنایی می‌بخشند.

شهیدان در جمع کوردلان به مانند خورشیدی نورانی و تابناک هستند که از افق زندگی سر بیرون آورده و نور حیات‌بخش به اطراف و اکناف می‌پراکنند، راستی خود شهداء از این ماجرا باخبر هستند زیرا که می‌دانند برای آنها بهشت جاودان‌است. چنانچه خداوند می‌فرماید: «و هر کس من عاشق او شدم او را می‌کشم و هر کس را من بکشم خون‌بهایی دارد.»

ای مسلمانان! اکنون نوبت ماست که به ندای "هل من ناصر ینصرنی" امام لبیک گفته و به سوی جبهه‌های نبرد حق علیه باطل بشتابیم؛ چرا که اگر کشته شویم خون‌بهای ما بهشت است و اگر هم بکشیم پیروزیم.

ای مادر و خواهر گرامی! دوست دارم که در مرگ من همانند زینب(س) در مرگ برادرش، استقامت داشته باشید و زینب‌وار با دشمنان اسلام مبارزه نمایید.

ای پدر عزیزم! امیدوارم که مرا ببخشید و همیشه از خداوند بخواهید که ظهور امام زمان(عج) را نزدیک نماید.

ای برادرانم! هرچند قدر شما را ندانستم و از وجودتان استفاده نکردم ولی امیدوارم مرا ببخشید و برای سلامت امام همیشه دعا نمایید.

از پدر و مادرم می‌خواهم که اگر من شهید شدم و به آرزوی خود رسیدم، برای من گریه نکنید و به این نعمتی که خداوند به شما داده، افتخار نمایید.

دوستان! به راه پاک رهبر روح الله ایمان داشته باشید و در راه پیشبرد اهداف جمهوری اسلامی با وحدت هرچه بیشتر تلاش نمایید.

مرا با همین لباس بسیجی به خاک بسپارید تا منافقان و شیطان بزرگ بدانند که من سرباز امام زمان(عج) و نایب بر حق او امام خمینی بودم.

از خواهران شهیدپرور می‌خواهم که فرزندان خود را به اخلاق نیکو آراسته نمایند زیرا که این کودکان امیدان امروز و به اهتزاز درآورندگان پرچم "‌لا اله الا الله" بر فراز کاخ‌های سفید و سرخ در فردا هستند.

از ملت شهیدپرور می‌خواهم که دعای کمیل، توسل و سایر دعاها را فراموش ننمایید و همیشه برای سلامتی رهبر دعا نمایید.»

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha