کد خبر 221525
۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰

وزیر دفاع:

قطعا شاهد استمرار پیروزی‌های درخشان جبهه مقاومت و مردم مظلوم فلسطین خواهیم بود

قطعا شاهد استمرار پیروزی‌های درخشان جبهه مقاومت و مردم مظلوم فلسطین خواهیم بود

وزیر دفاع با اشاره به عملیات طوفان الاقصی گفت: قطعا شاهد استمرار پیروزی‌های درخشان جبهه مقاومت و مردم مظلوم فلسطین خواهیم بود.

به گزارش گروه استان های حیات؛ امیر سرتیپ آشتیانی، وزیر دفاع صبح امروز در آیین افتتاح آزادراه شیراز ـ اصفهان اظهارداشت: امید است این آزادراه برای استان‌های فارس و اصفهان و مراکز جنوبی امنیت و خیر برکت را به ارمغان بیاورد و موجب اشتغال جوانان پر استعداد این خطه شود.

وی ادامه داد: این پروژه که با قابلیت بی‌شمار نیروهای مسلح و با همیاری و درایت دولت خدمتگزار اجرا شد، از چندین جهت برای کشور حائز اهمیت دارد و به معنی واقعی کلمه راهبردی است.

وزیر دفاع اضافه کرد: تسریع در جابه‌جایی مردم، نیروها، کالا و خدمات، صرفه جویی در انرژی، کاهش ١٣ کیلومتری مسیر، کاهش مدت زمان سفر، صرفه جویی 126 میلیون لیتری بنزین، صرفه جویی 4 هزار میلیاذد تومانی، بهره گیری از فناوری‌ها و دانش روز و ... از مهمترین ویژگی‌های این پروژه است.

امیر آشتیانی تصریح کرد: عمده تلاش‌های اجرای این پروژه در دوران دولت مردمی سیزدهم و با همت بالای مسئولان انجام شد.

وی که معتقد است مردم ما شایسته بهترین امکانات هستند و خوشنودی آن‌ها بالاترین انگیزه برای تلاش مدیران است، تاکید کرد: برای توسعه و تعمیق دانش و تحقیقات و تولید فناورانه باید حضور فعالانه داشته باشیم و این کار را رقم خواهیم زد.

وزیر دفاع در خاتمه سخنان خود با اشاره به پیروزی حماس طی روزهای اخیر، ابراز امیدواری کرد که شاهد استمرار پیروزی‌های درخشان جبهه مقاومت و مردم مظلوم فلسطین باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha