کد خبر 221398
۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۱

مشارکت ۳۰ هزار شهروند یزدی در المپیاد ورزشی محلات

مشارکت ۳۰ هزار شهروند یزدی در المپیاد ورزشی محلات

معاون شهردار و سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد از مشارکت ۳۰ هزار شهروند در یازدهمین دوره المپیاد ورزشی محلات این شهر خبر داد و گفت: این تعداد مشارکت در یک رویداد ورزشی در کشور بی نظیر است.

به گزارش گروه استان های حیات؛ "مصطفی زارع زاده" در آیین رونمایی از پوستر یازدهمین دوره المپیاد ورزشی محلات یزد که آذرماه امسال برپا می شود افزود: در این دوره ۳۷ هیات ورزشی استان به عنوان هیاتهای اجرایی با سازمان فرهنگی ، ورزشی و اجتماعی یزد همکاری دارند.

وی با بیان اینکه شرکت کنندگان در این دوره در ۶۵ رشته ورزشی با هم رقابت می کنند اظهار کرد: رشته های ورزشی در این دوره نسبت به دوره های قبل افزایش یافته است.

وی همگرایی خانواده‌ها، تحرک بدنی، سلامت جسمی ،روانی و ارتقای نشاط اجتماعی را از اهداف برگزاری المپیاد مذکور بیان کرد و گفت: المیپاد یاد شده در قالب ۶۵ رشته ورزشی برگزار می شود.

معاون شهردار و سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد، جودو، بستکبال، والیبال، هفت سنگ، شطرنج، یوگا، طناب زنی، ژیمناسیک ، دارت، فوتسال، هاکی ، دوچرخه سواری ، کشتی ، کاراته و فوتبال ساحلی را از جمله رشته ها ذکر کرد.

زارع یاداور شد: در دهمین دوره المپیاد ورزشی محلات شهر یزد در مجموع قریب به ۲۱ هزار ورزشکار مرد و زن در ۳۷ رشته ورزشی انفرادی در بخش مردان و ۳۴ رشته در بخش زنان و نیز ۱۶ رشته ورزشی گروهی در بخش مردان و ۱۱ رشته گروهی زنان و شش رشته انفرادی و گروهی در بخش جانبازان و معلولان با هم به رقابت پرداختند.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد نیز در این مراسم از برگزاری این رقابتها به همت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری قدردانی کرد و گفت: استقبال ۲۱ هزار نفری شهروندان از دوره دهم المپیاد ورزش محلات یزد در سطح کشور بی‌نظیر بود که جای تشکر دارد.

"عزیزالله سیفی" از آغاز دوره یازدهم این المپیاد در آینده نزدیک خبر داد و افزود: در دوره‌های آتی این المپیاد شاهد رشد استقبال شهروندان از این رقابتها و سوق یافتن بیشتر آنها به ورزش باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha