کد خبر 221142
۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۳

بزرگترین دیوارنگاره طولی کشور در پرند افتتاح شد

بزرگترین دیوارنگاره طولی کشور در پرند افتتاح شد

بزرگترین دیوارنگاره طولی کشور به همراه سایر پروژه‌های مدیریت شهری در فاز 2 شهر جدید پرند افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

به گزارش گروه استان های حیات؛ ۴ پروژه عمرانی و فرهنگی شامل دیوارنگاره، مجتمع ساماندهی مشاغل مزاحم، شهربازی فدک و پل هوایی عابر پیاده صبح امروز با حضور مسؤولان در فاز ۲ پرند افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

حمیدرضا اله‌یاری شهردار شهر جدید پرند در حاشیه افتتاح این پروژه ها اظهار کرد: تلاش کردیم با اولویت‌بندی پروژه‌ها، بخشی از کمبودها و مشکلات زیرساختی را در حوزه‌های مختلف مرتفع کنیم که ماحصل آن اجرای ۴۰ پروژه مهم و موردنیاز شهروندان طی دو سال گذشته بوده است.

مجتمع ساماندهی مشاغل مزاحم

وی گفت: مجتمع ساماندهی مشاغل مزاحم به مساحت ۵۲۰۰ مترمربع در میدان آزادی پرند احداث شده و هدف آن کاهش ترافیک، جلوگیری از آلودگی صوتی و بصری و ساماندهی بخشی از مشاغل سطح شهر به ویژه مشاغل فعال در بلوار امام خمینی ره(چهارباغ ) در فاز دو می‌باشد.

بزرگترین دیوارنگاره طولی کشور

 شهردار شهر جدید پرند در خصوص دیوارنگاره که بر روی دیوار مجتمع ساماندهی مشاغل مزاحم میدان آزادی پرند ایجاد شده تصریح کرد: این دیوارنگاره بزرگترین دیوارنگاره طولی کشور است که در پرند به ابعاد ۵ در ۹۱ متر، به مساحت بیش از ۴۵٠ مترمربع آماده شده است که از ظرفیت آن می‌توان در مناسبت‌های مختلف بهره برد.

شهربازی فدک

 اله‌یاری در ادامه افزود: ایجاد فضاهای تفریحی برای کودکان و نوجوانان، یکی از الزامات مهم جهت ارتقای سطح نشاط اجتماعی و پویایی جامعه است و از همین رو شهرداری و شورای اسلامی پرند برای کاهش کمبودها در این حوزه، شهربازی مجهزِ پارک فدک را در قالب پروژه سرمایه‌گذاری در فاز 2 پرند به انجام رسانده است.

پل هوایی

وی بیان کرد: احداث پل هوایی رمپی عابر پیاده در مقابل ایستگاه مترو و ریل باس نیز از دیگر پروژه‌های سرمایه‌گذاری شهرداری پرند است که آن هم با هدف کاهش ترافیک و افزایش ایمنی تردد عابرین، احداث و امروز به بهره‌برداری رسید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha