کد خبر 221075
۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۵

«حیات» گزارش می دهد؛

این انقلاب مستضعفان است

این انقلاب مستضعفان است

باید بدانیم که این انقلاب مستضعفان است و مستضعفان از آن دفاع خواهند کرد؛ همانگونه که امام‌خمینی‌ (ره) می فرمایند: «تنها آنهایی تا آخر خط با ما هستند، که درد فقر و محرومیت و استضعاف را چشیده باشند.»

به گزارش خبرنگار فرهنگی حیات؛ در روز 25 شهریور سال 1402 معاون سیاسی و امنیتی استانداری فارس خبری را اعلام کرد که مبنی بر آن در تیراندازی کور ۲ نفر ناشناس به سمت نیروهای بسیجی مدافع امنیت در شهرستان نورآباد ممسنی، یک نفر شهید و سه نفر زخمی شدند.

حدود ساعت ۱۹:۵۰ شنبه ۲۵ شهریور ۲ نفر راکب موتور سیکلت اقدام به تیراندازی کور با سلاح شکاری ساچمه زن به سمت نیروهای بسیجی مدافع امنیت که در ضلع جنوبی میدان معلم شهرستان نورآباد ممسنی مستقر بودند، می‌کنند. ضاربان پس از این حمله کور که موجب آسیب رسیدن به ۴ نفر می‌شود، بلافاصله از محل متواری می‌شوند. در این حادثه یکی از مدافعان امنیت به دلیل شدت جراحات وارده، به شهادت رسید و ۳ نفر دیگر به یکی از بیمارستان‌های شیراز اعزام شدند و حال همه مجروحین پایدار و تحت کنترل است. دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی و انتظامی استان در پی دستگیری ضاربان هستند.

شهید آن روز یاسر شجاعیان بود. اسم دختر 9 ساله اش هم سونیا است. کارگر ساختمانی بود و خانه ای بسیار ساده در نور آباد ممسنی؛ اما همین شهید کسی بود که کاخ‌های پادشاهان وطن فروش را از رونق انداخت. او که تمام عمرش کوخ نشین بود. در و دیوار خانه شهید یاسر شجاعیان با ما حرف میزند.

آن سلبریتی کاخ نشین در لواسان، نوچه هاش این کوخ نشین جنوب شهری را به شهادت می رسانند. امام خمینی (ره) در این باره می فرمایند: «یک موی سر این کوخ نشینان و شهید دادگان به همه کاخ ها و کاخ نشینان جهان شرف و برتری دارد. این پایین شهریها و این پابرهنه ها _ به اصطلاح شما!_  اینها ولی نعمت ماها  هستند. اگر همراهی این توده های محروم نبود،حکومت نمی توانست برقرار باشد. اگر نبود، این همت این محرومان و همت این روستاییان و همت این جنوب شهریها، اگر نبود این؛ نه رژیم سابق ظلمش از بین رفته بود و نه ما در مقابل مشکلات می توانستیم مقاومت کنیم. من شما طبقه گودنشینان را از آن کاخ نشینان بالاتر میدانم اگر آنها لایق این باشند که با شما مقایسه بشوند؛ یک موی شما بر همه آن کاخ‌نشینان ها و... ترجیح دارد، بلکه مقایسه یک موی شما با آنها نباید صحیح باشد.کاخ نشین‌ها یک شاهی خدمت در این جنگ نکردند و نخواهند کرد. آنها اگر مشغول افساد و فساد نباشند، بی تفاوت هستند. آنهایی تا آخر خط با ما هستند که درد فقر و محرومیت و استضعاف را چشیده باشند.» باید بدانیم که آه فرزندان شهیدان، برای نابودی تمام آنها، کافیست.

 آه فرزند شهید شجاعیان ها برای نابودی همه شما کافیست. نزدیک ترین صدا به خدا، آه مستضعفان است. آنانی که یا مشغول کار جهادی اند یا مشغول کار فرهنگی یا دفاع از امنیت؛ چراکه زندگی دختری؛ همین پدر مجاهد، مظلوم و قهرمان است که از او گرفتند. البته چون برایش رسانه نداریم برای «مردم» واقعی و تراز انقلاب اسلامی صدایی از دور به گوش جهانیان خواهد رسید که تاثیری ندارد. 

در مصاحبه ای مادر شهید می‌گوید که وقتی شنیدم بچه‌ام شهیدشده گفتم امام حسین (ع)، بچه‌ام را در راه تو دادم.  سونیا، فرزند ۹ سالۀ شهید هم می‌گوید: «بابام به دوستاش گفته بود سال دیگه دخترم و مامانم رو می‌برم کربلا.» 

  او هر جا قرار بود برای امام حسین(ع) و اهل بیت کاری انجام شود، بود و زحمت کشید. 

باید بدانیم که این انقلاب مستضعفان است و مستضعفان از آن دفاع خواهند کرد؛ همانگونه که امام‌خمینی‌ (ره) می فرمایند: «تنها آنهایی تا آخر خط با ما هستند، که درد فقر و محرومیت و استضعاف را چشیده باشند.»

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha