کد خبر 221051
۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۶

نماینده جیرفت در مجلس در گفتگو با «حیات»:

وزیر آموزش و پرورش از سربازی به سرداری رسیده است/ صحرایی ضعف مدیریتی ندارد

وزیر آموزش و پرورش از سربازی به سرداری رسیده است/ صحرایی ضعف مدیریتی ندارد

اعظمی ساردویی گفت: مشکلاتی اعم از کمبود کلاس، وجود کلاس های فرسوده و کانکسی که الان با آن مواجه هستیم از سال های قبل جمع شده و مربوط به وزیر آموزش و پرورش فعلی نیست.

ذبیح الله اعظمی ساردویی نماینده مردم جیرفت در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی حیات در رابطه با احتمال طرح استیضاح وزیر آموزش و پرورش در مجلس صحبت کرد و گفت: من به عنوان معلم و استاد دانشگاه که 25 سال سابقه کار دارم، زمانی که رزومه دکتر صحرایی را بررسی می کردم به این نتیجه رسیدم که این فرد از سربازی به سرداری رسیده است یعنی کار خود را از کلاس های درس روستایی آغاز کرده و به وزارت رسیده است.

وی با بیان اینکه بنده مخالف استیضاح ایشان هستم و امیدوارم این موضوع در صحن مطرح نشود گفت: طی مدتی که ایشان وزیر بودند با توجه به عملکردشان  جزو وزرای  خوب به شمار می آیند.

نماینده مردم جیرفت در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: وزارت آموزش و پرورش جزو وزارتخانه های زیرساختی کشور محسوب می شود از سوی دیگر مشکلاتی اعم از کمبود کلاس، وجود کلاس های فرسوده و کانکسی که الان با آن مواجه هستیم از سال های قبل جمع شده و مربوط به وزیر آموزش و پرورش فعلی نیست.

وی بیان کرد: با توجه به محدودیتی که در بودجه های دولتی وجود دارد مجلس باید کمک کند تا این وزارتخانه کمک ویژه ای را در بودجه سنواتی سال آینده بیندیشد تا از سال آینده کلاس های دو شیفتی نداشته باشیم.

اعظمی ساردویی با توجه به موضوعات پیش آمده نمی توان اذعان کرد که دکتر صحرایی ضعف مدیریتی داشته و گناهکار است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha