کد خبر 221038
۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۵

معاون استاندار همدان:

عملکرد بانک‌های همدان در پرداخت تسهیلات فرزندآوری و ازدواج مورد تأیید نیست

عملکرد بانک‌های همدان در پرداخت تسهیلات فرزندآوری و ازدواج مورد تأیید نیست

معاون امور اقتصادی استاندار همدان از پرداخت بیش از ۵۶۰ میلیارد تومان تسهیلات فرزندآوری در استان همدان خبر داد و گفت: در شش ماهه نخست امسال ۹۴۰۰ فقره تسهیلات فرزندآوری در استان همدان پرداخت شده است.

به گزارش گروه استان های حیات؛ سیدمجتبی حسینی، با بیان اینکه عملکرد بانک‌ها در پرداخت تسهیلات فرزندآوری و ازدواج قابل قبول است اما مورد تأیید نیست، اظهار کرد: بانک‌های استان باید هم به لحاظ تسهیل در پرداخت وام‌ها و سرعت در فرآیند پرداخت‌ها بازنگری کنند.

وی با تأکید بر اینکه ضرب‌آهنگ پرداخت تسهیلات باید بهتر و بیشتر شود، تصریح کرد:  تسهیلات باید به لحاظ تعداد نیز افزایش یابد به‌طوریکه میزان مبلغ تسهیلات متناسب با منابع و مصارف بانک‌ها باشد.

حسینی با بیان اینکه بانک‌ها می‌توانند ۸۰ تا ۹۰ درصد منابع را تسهیلات پرداخت کنند، تأکید کرد: بانک‌ها نهایت مساعدت را در پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری داشته باشند چرا که گلایه‌هایی از بانک‌های استان در زمینه پرداخت وجود دارد.

وی با اشاره به ارزیابی بانک‌های استان، خاطرنشان کرد: در شش ماهه نخست امسال عملکرد بانک‌های استان مورد ارزیابی قرار گرفته و بانک‌هایی که عملکرد مناسبی نداشته باشند به مدیران مرکز اعلام می‌کنیم ضمن اینکه چند بانک خصوصی استان نیز در این مدت تعامل و همکاری خود را افزایش دادند.

معاون اموراقتصادی استاندار همدان در ادامه از پرداخت حدود ۲۰۰۰ میلیارد تومان تسهیلات ازدواج در استان خبر داد و مطرح کرد: در شش ماهه نخست امسال ۹۸۰۰ فقره تسهیلات ازدواج به مبلغ ۱۹۷۰ میلیارد تومان توسط بانک‌های استان پرداخت شده است.

حسینی یادآور شد: در حال حاضر ۵۰۰۰ نفر در استان همدان در صف دریافت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری قرار دارند که به بانک‌های استان تکلیف کرده‌ایم در کمترین زمان این تسهیلات پرداخت شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha