کد خبر 221006
۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۴

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل و امام جمعه اردبیل با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران دیدار کرد

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل و امام جمعه اردبیل با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران دیدار کرد

آیت‌الله سیدحسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل با همراهی داور نوری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل با خانواده محترم شهید والامقام «اسمعیل اعلمی» و جانباز گرانقدر هفتاددرصد «اسدالله عزیزی» دیدار کردند.

به گزارش گروه استانی حیات؛ آیت‌الله سیدحسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل به همراه داور نوری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل و اعتماداعجازی فرماندار اردبیل روز یکشنبه 16 مهرماه 1402 با خانواده محترم شهید والامقام «اسمعیل اعلمی» و جانباز گرانقدر هفتاددرصد «اسدالله عزیزی» دیدار کردند.

آیت‌الله عاملی در این دیدارها ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت:  شهدا و ایثارگران در دوران هشت سال دفاع مقدس از تمامی داشته‌ها دل کندند و قهرمانانه در راستای دفاع از نظام جمهوری اسلامی ایران در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل حضور یافتند.

وی تصریح کرد: هر خدمتی که به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران ارائه شود، جانفشانی و فداکاری آنان جبران نخواهد شد و این عزیزان حق بزرگی بر گردن نظام اسلامی دارند.

وی بیان کرد: مادران و پدران شهدا و همچنین همسران گرامی جانبازان همواره در غم و غصه شهدا و جانبازان عمرشان را طی کرده‌اند و رنج‌های بسیاری را متحمل شده‌اند که به همین منظور به عنوان ولی نعمتان ما هستند و نباید ولی نعمت‌ها را فراموش کنیم چرا که هر چه داریم مدیون و مرهون خون پاک شهدای والامقام هستیم و این امری بسیار مهم و اساسی است.

داور نوری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل نیز خدمت‌رسانی به جامعه معظم ایثارگری را افتخاری بزرگ برای کارکنان بنیاد شهید دانست و بر ضرورت رفع مشکلات ایثارگران با همّت و کار جهادی تمامی دستگاه‌های اجرایی استان تأکید کرد.

در این دیدارها ولی‌نژاد معاون تعاون و امور اجتماعی، عیوضی رئیس بنیاد شهرستان اردبیل و نیکجو مسئول بازرسی بنیاد استان حضور داشتند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha