کد خبر 220936
۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۹

رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی درگذشت «شیخ تاج‌الدین الهلالی» را تسلیت گفت

رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی درگذشت «شیخ تاج‌الدین الهلالی» را تسلیت گفت

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدمهدی ایمانی‌پور درگذشت «شیخ تاج الدین الهلالی» مفتی سابق استرالیا و نیوزلند و از پرچمداران تقریب و مدافعان جبهه مقاومت را تسلیت گفت.

به گزارش گروه فرهنگی حیات؛ متن پیام حجت‌الاسلام والمسلمین محمدمهدی ایمانی‌پور، رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به شرح ذیل است:

انا لله و انا الیه راجعون

رحلت عالم فاضل مرحوم دکتر شیخ تاج الدین الهلالی مفتی سابق استرالیا و نیوزلند که از پرچمداران تقریب و مدافعان جبهه مقاومت، موجب تالم و تاثر شد.

این عالم مجاهد، پس از سال‌ها تعلیم و تربیت در جامعه الازهر با هجرت به استرالیا، در تبیین اسلام و ساماندهی امور مسلمانان همت گماشت. مرحوم الهلالی در نظر و عمل به حق یکی از پرچمداران تقریب و وحدت اسلامی بود و چه هدیه مبارکی که در هفته وحدت، میهمان رسول خدا(ص) شد.

حمایت مردم شیخ تاج الدین الهلالی در دفاع از ملت مظلوم فلسطین

وی صهیونیسم و تکفیر را دو عامل تاثیرگذار تفرقه بین مسلمانان می‌­دانست و برای مبارزه با این دو، هرگز آرام نداشت. توجه به انقلاب اسلامی و به طور ویژه به اندیشه‌های امام راحل(ره) از امتیازات این اندیشمند اسلامی بود. وی همواره دفاع از مردم مظلوم فلسطین و مقاومت را رسا، فریاد می‌­زد.

اینجانب و همکارانم در سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی این ضایعه مولمه را به محضر ولی امر مسلمین مقام معظم رهبری( دام عزه)، علما و مسلمانان مصر، استرالیا و نیوزیلند، جامعه الازهر و بازماندگان و علاقمندان آن عالم برجسته، تسلیت عرض می‌­کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha