کد خبر 220929
۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۰

دستور رئیس قوه قضاییه در مورد حادثه انفجار معدن در سمنان

دستور رئیس قوه قضاییه در مورد حادثه انفجار معدن در سمنان

رئیس قوه قضائیه در مورد حادثه انفجار معدن در سمنان بر تعیین علت حادثه و تقصیر شرکتی که سابقه انفجار معدن را دارد تاکید کرد.

به گزارش گروه استان های حیات؛ حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه در مورد حادثه انفجار معدن در سمنان بر تعیین علت حادثه و تکلیف شرکتی که سابقه انفجار معدن دارد و هنوز معدن‌داری می‌کند تاکید کرد و گفت: مسائل را سریع‌تر روشن کنید و اگر مشخص شد تقصیری نبوده است زودتر اعلام کنید اگر هم تقصیری وجود دارد با مقصر برخورد شود.

ساعت ۱۹:۳۰ یکشنبه دوازدهم شهریور ۱۴۰۲ به دلیل حادثه در یکی از تونل‌های استخراج زغال سنگ متعلق به شرکت البرز شرقی ۶ معدنچی فعال در عمق ۴۰۰ متری تونل ۷۰۰ متری معدن به نام‌های بهروز افروز، قربانعلی کمال، حسین غزائیان، حمید ایزدی، ابوالفضل غنایی و محمد نعیمی صفت در تونل محل حادثه انفجار معدن طزره دامغان محبوس شدند که تلاش‌ها نتیجه نداد و پیکر بی‌جان آنان از تونل خارج شد.

حادثه انفجار معدن زغال سنگ طزره دامغان و جانباختن ۶ کارگر محبوس در آن، مسبوق به سابقه است و عزم جدی برای برخورد قاطع با مقصران احتمالی و جلوگیری از تکرار چهارباره چنین حادثه‌ای با اطلاع‌رسانی شفاف، مطالبه‌ای جدی محسوب می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha