کد خبر 220905
۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۳

معاون مسئول روابط فلسطین در حزب الله در گفتگو با «حیات»:

قدس پایتخت ابدی فلسطین است/ در برابر قتل عام های رژیم صهیونیستی سکوت نمی کنیم

قدس پایتخت ابدی فلسطین است/ در برابر قتل عام های رژیم صهیونیستی سکوت نمی کنیم

عبدالله حمود گفت: محور مقاومت با کلیه گردان هایش ، گردان های مقاومت فلسطین و مردم فلسطین در داخل و همه  بخش های محور مقاومت آمادگی کامل برای رویارویی با این دشمن متکبر را دارد

عبدالله حمود معاون مسئول روابط فلسطین در حزب الله در گفتگو با خبرنگار سیاسی حیات؛ در رابطه با عملیات طوفان الاقصی با بیان اینکه امروز روزی عظیم و از روز های خداست افزود: روزی که مقاومت در فلسطین پیروزی بزرگی علیه رژیم اسرائیل در سرزمینهای اشغالی سدیروت  محقق نمود دشمن اسرائیل سرنوشت فلسطین ، لبنان، قدس و مسجد الاقصی را نابود کرد

معاون مسئول روابط فلسطین در حزب الله  ادامه داد: زنان ، کودکان را اسیر و عده ای را در خیابان ها معابر و کوچه ها به قتل رساند، انواع شکنجه ها را علیه مردم فلسطین را در سرزمینهای سال 1948 بکاربرد این دشمن صهیونسیم در مقابل افکار عمومی سازمان ملل متحد و کمیته های حقوق بشر روزانه مرتکب انواع نسل کشی ها شد.

وی تصریح کرد: بدون اینکه صدایی بشنویم در حالیکه مردم فلسطین، زنان و کودکان فلسطین درحال فریاد زدن بودند و هر روز برای شهدای خود گریه می کردند و می مردند این حمله و عملیات بمنظور انتقام از خون کودکان و نسل کشی روزانه  مردم فلسطین صورت گرفت .

حمود افزود: امروز دشمن اسرائیل دربرابر یک چالش دربرابر چشم ملت فلسطین ، در برابر محور مقاومت ، در برابر محور مقاومت امتداد یافته از تهران تا فلسطین قرار گرفته است. محور مقاومت با کلیه گردان هایش ، گردان های مقاومت فلسطین و مردم فلسطین در داخل و همه  بخش های محور مقاومت آمادگی کامل برای رویارویی با این دشمن متکبر را دارد  چنانچه این دشمن جنگ احمقانه ای علیه ملت فلسطین بپا کند در این صورت با ارتش عظیم و خشم کلیه  ملتهای آزاده و مستضعف مواجه خواهد شد .

معاون مسئول روابط فلسطین در حزب الله  گفت: ما نسبت به نسل کشی مردم فلسطین و قتل عام آنها سکوت نخواهیم کرد، همچنین باید اذعان کرد که دشمن اسرائیل از مشکل عدم بازدارندگی نزد ارتش صهیونیسم وداخل در صفوف مبارزان خود وهمچنین از غرور و وضعیت رقت انگیزی رنج میبرد  به نحوی که در مرزهای لبنان و فلسطین حتی از برپایی یک چادر عاجز است وقتی در برترین وضعیت خود قادر به پاسخگویی نیست پس چطور امروز میتواند وارد جنگ شود و با سه یا چهار جبهه از غزه از کرانه ، از لبنان ، از عراق ، از یمن و از کل اطراف فلسطین روبرو شد.

حمود خاطرنشان کرد: جبهه هایی برای ملت فلسطین و اراده فلسطین دست به انتقام جویی میبرند . ما دربرابر قتل عام هایی که رژیم اسرائیل مرتکب شده ساکت نخواهیم  شد ، بلکه در کنار مردم فلسطین هستیم و از تهران در کنار این ملت می ایستیم تا تاکید کنیم مردم زنده غزه،کرانه، نابلس، قدس و کلیه آزاده های جهان در صف محور مقاومت و همراه مردم خود در فلسطین خواهند بود و قدس پایتخت ابدی فلسطین میباشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha