کد خبر 221124
۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۱

عضو دفتر سیاسی کمیته مردمی آزاد سازی فلسطین در گفتگو با «حیات»؛

عرب های سازشگر عادی سازی روابط خود با رژیم صهیونیستی را پایان دهند/ کشورهای عربی همانند ایران، کنار ملت فلسطین باشند

عرب های سازشگر عادی سازی روابط خود با رژیم صهیونیستی را پایان دهند/ کشورهای عربی همانند ایران، کنار ملت فلسطین باشند

غازی دبور گفت: از همه کشور های عربی و اسلامی درخواست میکنیم تا همانند جمهوری اسلامی ایران در کنار ملت فلسطین در کنار ملت فلسطین بایستند و در راستای مبارزه با این دشمن اشغالگر کمک کنند.

غازی دبور، عضو دفتر سیاسی کمیته مردمی آزاد سازی فلسطین در گفتگو با خبرنگار سیاسی حیات؛ در رابطه با عملیات طوفان الاقصی گفت: بدون شک ما در کنفرانس بین المللی حمایت از کودکان و جوانان فلسطین حضور داریم. این کنفرانس به جوانان و کودکان فلسطین  اهمیت می دهد مبارزه ما ملت فلسطین با رژیم اسرائیل، مبارزه اثبات حقانیت است نه  مبارزه مرزی.

وی تشریح کرد: ملت ما از سال ۱۹۴۸ تاکنون مبارزه می کند و حملات ما در مقابل اسرائیل حملات دائمی و مکرر است. حمله امروز مقاومت ملت فلسطین با گردانها و گروه هایش از نوار غزه علیه دشمن صهیونیستم  آزادسازی کل فلسطین می باشد اما نکته قابل توجه این است که مبارزین فلسطینی توانسته اند آنچه به مرزهای فلسطین در سال ۴۸ نامیده  میشد عبور کرده و به جنوب آن دست پیدا کنند و به شهرک های صهیونیستی رسیده  و آنها را اشغال کرده و خسارتهای جبران ناپذیری به آنها وارد کنند.

غازی دبور افزود: می دانیم رژیم اسرائیل در صدد جبران این حمله برخواهد آمد و حمله وسیعی را علیه مردم فلسطین در غزه بپا خواهد کرد  لذا امروز شاهد تجاوز رژیم اسرائیل بر مردم فلسطین و کشته شدن کودکان ،زنان و مردان هستیم در حالیکه  مقاومت فلسطین  شهرک های صهیونیستی و ارتش دشمن در حوالی نوار غزه را مورد هدف قرار داده است .

وی بیان کرد: انشالله و با اراده الهی مبارزین ما به مبارزه خود در راه آزاد سازی کل فلسطین ادامه خواهند داد و این پیام واضحی برای عرب های سازشگر میباشد تا به عادی سازی روابط خود با رژیم صهیونیستی پایان دهند. همچنین پیام شفافی برای عدم تقابل با رژیم صهیونیستی از سوی دولت توقف امنیتی و عدم به رسمیت شناختن رژیم صهیونیستی میباشد.

عضو دفتر سیاسی کمیته مردمی آزاد سازی فلسطین تاکید کرد: اساسا رژیم صهیونیستی دشمنی است که  فلسطین و سرزمینهای فلسطین را اشغال کرده است و نهضت مقاومت تا آزادسازی  فلسطین از مبارزه دست نخواهد برداشت .

وی ادامه داد: از همه کشور های عربی و اسلامی درخواست میکنیم تا در کنار ملت فلسطین بایستند و در راستای مبارزه با این دشمن اشغالگر کمک کنند همچنین همانند جمهوری اسلامی ایران در کنار ملت فلسطین باشند و از آن حمایت کنند همانند جمهوری اسلامی ایران از فلسطین ، سوریه و حزب الله مقاوم در جبهه جنوب حمایت کنند و مردم فلسطین را در آغوش بگیرند

عضو دفتر سیاسی کمیته مردمی آزاد سازی فلسطین گفت: از کلیه کشور های عربی تقاضا داریم مانند جمهوری اسلامی ایران ، حزب الله لبنان ، جمهوری عربی سوریه گام بردارند و انشالله پیروزی برای ملت ما و آزاد سازی فلسطین نزدیک است و انشالله در قدس و مسجد الاقصی نماز بجا خواهیم آورد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha