کد خبر 220872
۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۷

«حیات» خبر می دهد؛

دیدار مدیرکل دبیرخانه شورای عالی طرح و برنامه شاهد و ایثارگر با معاون منابع مالی و سرمایه انسانی صدا و سیما

دیدار مدیرکل دبیرخانه شورای عالی طرح و برنامه شاهد و ایثارگر با معاون منابع مالی و سرمایه انسانی صدا و سیما

صبح امروز مدیر کل دبیرخانه شورای عالی طرح و برنامه شاهد و ایثارگر با معاون منابع مالی و سرمایه انسانی صدا و سیما تشکیل جلسه دادند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی حیات، به منظور تبیین وظایف دستگاه های عضو طرح شاهد روز گذشته نشست مشترکی مابین دکتر فقیه مدیر کل دبیرخانه شورای عالی طرح و برنامه شاهد و ایثارگر و دکتر رضایی معاون منابع مالی و سرمایه انسانی سازمان صدا و سیما برگزار شد. 

مدیر کل دبیرخانه شورای عالی طرح و برنامه شاهد و ایثارگر ضمن تبیین وظایف آن سازمان در اساسنامه طرح شاهد و لزوم تشکیل ستاد مرکزی شاهد و ایثارگر در آن دستگاه ابراز امیدواری کرد تا با استفاده از ظرفیت های موجود در این مجموعه گام های موثری در راستای ارائه خدمات به جامعه نخبه شاهد و ایثارگر برداشته شود. 

در ادامه معاون منابع مالی و سرمایه انسانی سازمان صدا و سیما ضمن ابراز خرسندی از برگزاری جلسه و آشنایی بیشتر با موضوع طرح شاهد و ایثارگر، خدمت به جامعه ایثارگری را امری مهم و اقدام در این راستا را از وظایف صدا و سیما دانست و برای همکاری هرچه بیشتر با بنیاد شهید و امور ایثارگران به منظور پیشبرد اهداف طرح شاهد و همچنین همکاری با سایر دستگاه های عضو به منظور تحقق اهداف اساسنامه طرح شاهد اعلام آمادگی نمود.

معاون صدا و سیما افزود: با عنایت به ذکر صریح وظیفه صدا و سیما در فرمان تاریخی حضرت امام (ره) باید روی این موضوع متمرکز شویم.

در پایان مقرر گردید ستاد مرکزی شاهد و ایثارگر سازمان صدا و سیما با قید تسریع تشکیل شود و مشاور ایثارگران سازمان به عنوان دبیر ستاد مرکزی شاهد و ایثارگر سازمان صدا و سیما معرفی گردد.

همچنین مقرر گردید به منظور تهیه نقشه راه جلساتی سه جانبه با حضور نماینده بنیاد، مشاور ایثارگران سازمان و مدیر کل برنامه ریزی و نظارت سازمان به عنوان نماینده فنی معاونت تشکیل شود.

در این جلسه دکتر قاسمی معاون اداره کل دبیرخانه شورای عالی طرح و برنامه شاهد و ایثارگر نیز حضور داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha