کد خبر 217561
۲۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۷

نشست مشترک مدیر کل دبیرخانه شورای عالی طرح و برنامه شاهد و ایثارگر با معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

نشست مشترک مدیر کل دبیرخانه شورای عالی طرح و برنامه شاهد و ایثارگر با معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

نشست مشترک مدیر کل دبیرخانه شورای عالی طرح و برنامه شاهد و ایثارگر با معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی روز گذشته برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی حیات، در راستای جلسات تبیینی با دستگاه های عضو طرح شاهد، روز گذشته جلسه مشترکی فی ما بین مدیر کل دبیرخانه شورای عالی طرح و برنامه شاهد و ایثارگر بنیاد و معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

دکتر فقیه در این جلسه ضمن تقدیر از همکاری و حمایتهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از جامعه ایثارگری، به تبیین جایگاه قانونی اساسنامه طرح شاهد و ایثارگر وظایف وزارتخانه در قبال این اساسنامه و همچنین اهمیت و الزامات قانونی اجرای آن در قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران پرداخته و ابراز امیدواری کردند در آینده نزدیک ستاد مرکزی شاهد و ایثارگر وزارت ارشاد راه اندازی شود.

در ادامه دکتر سالاری معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و عضو ستاد برنامه ریزی شاهد و ایثارگر با استقبال از موارد مطروحه و همچنین ابراز تمایل برای همکاری هر چه بیشتر در این زمینه به بیان راهکارها و ایده هایی از جمله حمایت از استارت آپ های فرهنگی و ... پرداختند. در این جلسه مشاور ایثارگران وزارت ارشاد و معاون مدیر کل دبیرخانه شورای عالی طرح و برنامه نیز حضور داشتند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha