کد خبر 220751
۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۰

فرزند شهید همدانی:

طوفان‌الاقصی در امتداد طوفان فتح‌المبین و کربلای ۴ و ۵ است

طوفان‌الاقصی در امتداد طوفان فتح‌المبین و کربلای ۴ و ۵ است

فرزند سردار شهید حسین همدانی گفت: یقین داریم که عملیات طوفان‌الاقصی در امتداد طوفان فتح‌المبین و کربلای ۴ و ۵ است.

به گزارش گروه استان های حیات؛  یکشنبه ۱۶ مهر در آیین افتتاحیه دومین کنگره ۸۰۰۰ شهید استان همدان در سالن شهید سلیمانی شهر همدان، اظهار کرد: امشب مفتخرم به عنوان فرزند شهیدی از دیار الوند در خدمت مردم خوب دارالمؤمنین و دارالمجاهدین استان همدان باشم و به میهمانان گرامی خیر مقدم بگویم، هر چند می‌دانیم خود شهیدان میزبان هستند و خود، شما را دعوت کرده و خیر مقدم می‌گویند.

وی افزوو: همه می‌دانند عظمت امروز اسلام و یاران مدیون و مرهون خون سرخ شهیدان راه خداست، همان کسانی‌که آگاهانه و مخلصانه در جبهه‌های گوناگون به خون غلطیدند و عزت و افتخار آفریدند.

همدانی خاطرنشان کرد: کنگره شهدا یک برنامه نمایشی و ظاهری نیست، کنگره‌ها و یادواره‌ها و برنامه‌های این‌چنینی چه کوچک و بزرگ، گلدسته‌هایی هستند که اذان شهادت و راه امام حسین(ع) را هر روز به گوش جهانیان می‌رسانند.

وی یادآور شد: جایگاه مردم استان همدان در انقلاب و جهاد برجسته است و گواه آن ۸۰۰۰ شهید و ۱۸ هزار و ۵۰۰ جانباز و بیش از ۱۰۰۰ آزاده است، باب شهادت و جهاد همیشه در دیار الوند باز بوده و تاریخ سرخ استان این را گواهی می‌دهد.

فرزند شهید همدانی بیان کرد: امروز در اینجا جمع شده‌ایم تا فریاد توحید و آزادگی را به گوش جهانیان برسانیم، دشمنان به خیال شیطانی خود قرآن‌سوزی می‌کنند اما کور خوانده‌اند، قرآن در جان ماست و اینان دزدان آزادی، اندیشه و مزدوران صهیونیست شیطان هستند که در واقع خودسوزی می‌کنند.

وی تصریح کرد: امروز همه می‌دانند بنا به فرمایش رحمت و معرفت، دانش ما ایرانیان به ثریا رسیده است، ایران امروز از همیشه قدرتمندتر و ایستاده‌تر است. حجاب و عفاف مرام و اخلاق مردم ماست و این را حتی قبل از ورود اسلام فریاد زده‌ایم.

همدانی مطرح کرد: می‌دانیم که هر شهیدی از دامان پاک مادری عفیف به ملکوت اعلا رسیده است، امروز همه وظیفه داریم در دو جبهه سخت و نرم در جهاد تبیین جهادگر باشیم و به روان آسمانی شهیدان عزیز این خطه پر گوهر درود می‌فرستم و یک بار دیگر با آرمان‌های متعالی و مقدس امام خمینی(ره) و جانشین برحقشان مقام معظم رهبری پیمان می‌بندیم که ننشینیم و از دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی جانانه دفاع کنیم و یقین داریم که عملیات طوفان‌الاقصی در امتداد طوفان فتح‌المبین و کربلای ۴ و ۵ است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha