کد خبر 220660
۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۰

امام جمعه شیراز: با یک جنگ ترکیبی مواجه هستیم/ پلیس ایران را سربلند می‌دانیم

امام جمعه شیراز: با یک جنگ ترکیبی مواجه هستیم/ پلیس ایران را سربلند می‌دانیم

امام جمعه شیراز با بیان اینکه وظیفه همه ما این است که قدردان زحمات کارکنان انتظامی باشیم، گفت: چشم‌های بصیر و دست‌های پر قدرت پلیس، امنیت را به مردم هدیه داده است.

به گزارش گروه استان های حیات؛ آیت‌الله لطف‌الله دژکام ضمن گرامیداشت هفته انتظامی و یاد و خاطره شهدای ایران اسلامی و به ویژه شهدای انتظامی کشور، اظهار داشت: از شما عزیزان سربلند و فداکار انتظامی کشور که از گوشه گوشه مرزها تا درون کوچه‌ها و خانه‌های شهرها امنیت را به عنوان هدیه‌ای بزرگ به مردم ارزانی می‌کنند، تقدیر و تشکر دارم.

وی ادامه داد: مسلما تلاش‌های شما عزیزان در مرحله اول خداوند متعال جبران و پاداش آن را خواهد داد و در مراحل بعد نیز وظیفه همه ما این است که قدردان زحمات شما عزیزان باشیم.

امام جمعه شیراز با اشاره به حدیث "النعمتان مجهولتان، الصحه و الامان"، بیان کرد: تا وقتی که شما کارکنان انتظامی با چشم بیدار امنیت را تأمین می‌کنید، کسی متوجه نیست، ولی اگر کوچک‌ترین ناامنی به وجود آید، همه متوجه اهمیت و ارزش امنیت می‌شوند و قدر آن را می‌دانند.

آیت الله دژکام گفت: چشم‌های بصیر و دست‌های پرقدرت شما امنیت را به مردم هدیه داده و امیدوارم در این مسیر هر روز قوی‌تر و عزتمندتر و دشمنان شما خوار و ذلیل‌تر شوند.

وی با اشاره به نیت خالص شهدای گرانقدر انتظامی کشور گفت: شهدای عزیزی که تصاویر نورانی آنان در این میدان وجود دارد، با نیت کار کردند و خداوند نیز به آن‌ها زندگی جاویدان عنایت کرد.

نماینده، ولی فقیه در استان فارس تصریح کرد: اگر شهدا و ایثارگران بهره آنچنانی برده‌اند به واسطه نیت هایشان بوده است، پس همه تلاش کنید تا نیت‌های خود را مطابق با کارهای بزرگی که انجام می‌دهید خالص گردانید.

 آیت الله دژکام در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه امروز با یک جنگ ترکیبی مواجه هستیم، گفت: برای خنثی کردن این جنگ ترکیبی خداوند متعال دو راه "تقوا" و "صبر و استقامت" را به ما نشان داده است.

امام جمعه شیراز تصریح کرد: شما کارکنان انتظامی مجری و ضابط قانون هستید و اگر در چارچوب قانون عمل کنید، راه تقوا را پیش گرفته‌اید.

سردار رهام بخش حبیبی  فرمانده انتظامی استان فارس نیز گفت: با تعامل، همکاری و همراهی مسئولان و فرماندهان، خوشبختانه امنیت خوب و مطلوبی در سطح استان فارس برقرار است.

وی افزود: مأموران جان بر کف انتظامی استان فارس افتخار این را دارند که خدمتگزار مردم هستند و تا پای جان از جان، مال و ناموس آنان محافظت می‌کنند.

فرمانده انتظامی استان فارس پیام رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) در تقدیر و تشکر از مجموعه انتظامی کشور را بهترین هدیه برای پلیس عنوان کرد و گفت: ما سربازان ولایت و گوش به فرمان فرمانده معظم کل قوا هستیم و در مسیر امنیت و آرامش مردم تا پای جان می‌ایستیم.

نقش محوری مجموعه انتظامی در زمینه‌های مختلف 

محمد هادی ایمانیه استاندار فارس ضمن تبریک هفته انتظامی به تمامی کارکنان انتظامی استان فارس و اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص مجموعه انتظامی کشور، اظهار داشت: از زحمات و تلاش‌های شبانه روزی فرمانده و کارکنان انتظامی استان در راستای توسعه نظم و امنیت در جامعه تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: مبارزه با کالای قاچاق، مبارزه با مواد مخدر، جمع آوری معتادان متجاهر، برخورد با سارقان و کشف سرقت گوشه‌هایی از اقدامات و عملکرد مجموعه انتظامی است که در این مسیر مأموران انتظامی جان خود را در طبق اخلاص می‌گذارند تا آرامش و امنیت را برای مردم به ارمغان بیاورند.

استاندار فارس گفت: در استان فارس با تعامل و همکاری نیروهای مسلح، آرامش و امنیت برقرار است و این موضوع تیری است بر چشمان دشمنان که نمی‌توانند آرامش و آسایش مردم را ببینند.

یک لحظه بدون پلیس را نمی‌توان تصور کرد 

محمد حسن اسدی شهردار شیراز ضمن تبریک هفته انتظامی به فرمانده انتظامی استان فارس و کارکنان انتظامی استان، اظهار داشت: از زحمات و تلاش‌های ایثارگران و جان برکفان انتظامی در کل کشور و به ویژه استان فارس تقدیر و تشکر دارم.

وی ادامه داد: تعامل و همکاری دو مجموعه شهرداری و انتظامی در حوزه‌های مربوطه بسیار خوب است و نتایج این تعامل دو جانبه را به وضوح در سطح شهر می‌بینیم.

شهردار شیراز با بیان اینکه حتی یک لحظه بدون پلیس را نمی‌توان تصور کرد، گفت: مأموران انتظامی به صورت 24 ساعته در خدمت مردم هستند و مردم هم به صورت ویژه قدردان زحمات و تلاش‌های شما هستند.

در این دیدار، سید ابراهیم حسینی رئیس شورای اسلامی شهر شیراز نیز طی سخنانی ضمن تبریک هفته انتظامی، از تلاش‌های مأموران انتظامی استان فارس در راستای حفظ و ارتقاء نظم وامنیت در جامعه تقدیر و تشکر به عمل آورد.

 در پایان این مراسم، از خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، اعضای وابسته فراجا و همچنین فرماندهان و کارکنان انتظامی نمونه در بخش‌های مختلف با اهدا لوح تقدیر، تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha