کد خبر 150404
۱۵ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۱

روحیه شهادت طلبی ملت ایران، ترس دشمنان را به همراه دارد

روحیه شهادت طلبی ملت ایران، ترس دشمنان را به همراه دارد

حیات- نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در دیدار با آیت الله دژکام نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز گفت: روحیه شهادت طلبی ملت ایران، موجب ترس و وحشت دشمنان و خنثی کردن نقشه های پلید آن ها می شود.

به گزارش «حیات» به نقل از فارس، نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در سفر به استان فارس با حضور در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع)، ضمن زیارت حرم های مطهر احمدی و محمدی (علیهما سلام) با آیت الله دژکام نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز و تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی (علیهما سلام) دیدار و گفتگو کرد.

حجت الاسلام و المسلمین یوسفعلی شکری گفت: روحیه شهادت طلبی ملت ایران، موجب ترس و وحشت دشمنان و خنثی کردن نقشه های پلید آن ها می شود.

وی در ادامه با اشاره به افتتاح دفتر نمایندگی ولی فقیه در بنیاد استان ها گفت: هدف از این طرح، ارتقاء سطح معنوی خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و کارکنان بنیاد است و امیدواریم با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جهت تعالی جامعه گام برداریم.

نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز نیز در این دیدار، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران گفت: با توجه به گستردگی جغرافیایی استان فارس و آمار بالای شهدا، جانبازان و آزادگان این استان، امید است مسئولین درخصوص بررسی مسائل ایثارگران همکاری بیشتری داشته باشند.

آیت الله لطف الله دژکام افزود: در زمینه تکریم و قدردانی از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و پیگیری مسائل آن بزرگواران تاکنون اقدامات خوبی در استان فارس صورت گرفته اما با توجه به شان و منزلت این عزیزان، امید است دولت با همت عالی این موضوع را پیگیری نماید.

انتهای پیام/ 

برچسب‌ها