کد خبر 220625
۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۰۵:۳۰

معاون قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا در گفتگو ‌با «حیات» مطرح کرد؛

مشارکت قرارگاه خاتم در پروژه های شهری با هدف تسهیل در ترددها

مشارکت قرارگاه خاتم در پروژه های شهری با هدف تسهیل در ترددها

معاون هماهنگ کننده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا گفت: هدف این قرارگاه از مشارکت در پروژه‌های عمرانی شهری، خصوصا پایتخت، تسهیل در رفت و آمد شهروندان و کاهش آلودگی هوای تهران است.

سردار اسدالله حاجی زمانی معاون هماهنگ کننده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا در حاشیه مراسم افتتاح فاز نخست پروژه‌ شهید بروجردی به خبرنگار اجتماعی حیات گفت: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا همواره این افتخار را دارد که در پروژه‌های شهری تهران مشارکت نموده و به احداث هرچه سریع‌تر و با کیفیت این پروژه‌ها کمک نماید.

وی افزود: در حقیقت هدف قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا از مشارکت در پروژه‌های عمرانی شهری خصوصا پایتخت، تسهیل در رفت و آمد شهروندان و کاهش آلودگی هوای تهران است.

سردار زمانی با اشاره به پروژه شهید بروجردی بیان کرد: خوشبختانه پس از گذشت چند سال شاهد افتتاح فاز نخست بزرگراه شهید بروجردی در شهر تهران هستیم. در واقع یکی از علل طولانی شدن ساخت و تکمیل بزرگراه شهید بروجردی وجود تملکات گسترده در مسیر این پروژه بود که در نهایت با همت و همکاری شورای ششم اسلامی شهر تهران و دکتر زاکانی شهردار طی این دو سال گذشته، همه موانع برطرف و پروژه به بهره‌برداری رسید.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا در حال حاضر در پروژه‌های دیگر عمرانی شهر تهران مشارکت دارد یا خیر، پاسخ داد: اکنون تعدادی پروژه عمرانی با همکاری قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا در دست احداث است که امیدواریم تعدادی از آنها تا پایان سال جاری به بهره‌برداری برسد.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا با اشاره به پروژه شهید شوشتری گفت امیدواریم بخش عمده این پروژه تا پایان سال جاری افتتاح و بخش دیگر آن در سال آینده به بهره‌برداری برسد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha