کد خبر 220499
۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۹

سردار عابد:

قرارگاه خاتم النبیا بیش از ۹۰۰ کیلومتر آزادراه در کشور ساخته است

قرارگاه خاتم النبیا بیش از ۹۰۰ کیلومتر آزادراه در کشور ساخته است

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا گفت: این قرارگاه بیش از ۹۰۰ کیلومتر آزادراه در کشور ساخته است. این بزرگراه در امتداد آزادراه تهران_ساوه و با هدف اتصال مسیرهای شریانی، ایجاد دسترسی های مناسب و کاهش ترافیک احداث شد. 

به گزارش خبرنگار اجتماعی حیات، صبح امروز شنبه ۱۵ مهرماه، فاز نخست بزرگراه سردار شهید محمد بروجردی در قالب هفتاد و پنجمین پویش امید و افتخار با حضور علیرضا زاکانی شهردار تهران، مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران، مهدی پیرهادی، پرویز سروری، جعفر تشکری هاشمی از اعضای شورای شهر، هادی حق بین سرپرست معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران و سایر مسئولان و مدیران شهری برگزار شد. 

سرتیپ عبدالرضا عابد فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا در این مراسم گفت: طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب همه ما پیش خداوند و ملت مسئولیم لذا بایستی پلسخگو باشیم. ما برای ملت ایران عزت، رفاه، سلامت و پیشرفت همه جانبه میخواهیم. 

وی افزود: شهید بروجردی در وصیت نامه شان می گوید کار باید درست پیش برود، کارها تمامی ندارد اما کارها نباید خلاف اسلام باشد چراکه هدف وسیله را توجیه نمی کند. در ابتدای ورود حضرت امام به کشور شهید بروجردی فرمانده حفاظت از عملیات ورود امام راحل بود که پس از آن در آزادسازی شهر پاوه نقشی کلیدی ایفا نمود. 

سرتیپ عابد ادامه داد: شهید بروجردی می گفتند باید کاری نماییم ک صف ضدانقلاب از مردم جدا شود که الحق این اتفاق افتاد. این قرارگاه به علت بازوی توانمند اجرایی همواره در کنار دولت و شهرداری ها بوده است. به طوریکه پروژه های خوبی را مانند پل صدر، خط هفت ، ۹ و ۱۰ متروی تهران، احداث بیش از ۱۰ تقاطع غیر همسطح و احداث تونل شهید متوسلیان و … را به سرانجام رساند. 

وی گفت: این پروژه قطره ای از دریا است. این قرارگاه بیش از ۹۰۰ کیلومتر آزادراه در کشور ساخته است. این بزرگراه در امتداد آزادراه تهران_ساوه و با هدف اتصال مسیرهای شریانی، ایجاد دسترسی های مناسب و کاهش ترافیک احداث شد. 

عابد فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا افزود: این پروژه سال ها به علت معارض ناکام ماند. لذا با تلاش شبانه روزی شهرداری تهران و قرارگاه خانم امروز شاهد افتتاح فاز نخست این پروژه هستیم. قرارگاه مفتخر است که توانسته در عرصه های مختلفی وارد شود و با سربلندی پروژه های عمرانی موفقی را به سرانجام برساند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha