کد خبر 220403
۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۴

نسخه Solar Red وان پلاس 11R معرفی شد

نسخه Solar Red وان پلاس 11R معرفی شد

نسخه Solar Red گوشی هوشمند میان رده پریمیوم وان پلاس 11R معرفی شد. این دستگاه از ۱۸ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره سازی برخوردار است. با ترنجی همراه باشید تا به جزئیات این گزارش بپردازیم.

به گزارش گروه وبگردی حیات؛ نسخه Solar Red گوشی هوشمند میان رده پریمیوم وان پلاس 11R معرفی شد. این دستگاه از ۱۸ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره سازی برخوردار است. با ترنجی همراه باشید تا به جزئیات این گزارش بپردازیم.

نسخه Solar Red وان پلاس 11R قیمتی معادل ۵۵۲ دلار دارد
نسخه قرمز خورشیدی وان پلاس 11R با قیمت ۴۵,۹۹۹ روپیه (۵۵۲ دلار) عرضه می‌شود. این دستگاه از طریق وب‌سایت وان پلاس، فروشگاه های این برند و وب‌سایت آمازون قابل تهیه خواهد بود. این تلفن هوشمند دارای یک صفحه نمایش AMOLED با اندازه ۶.۷۴ اینچی و رزولوشن ۱۲۴۰ در ۲۷۷۲ پیکسل است. این نمایشگر رفرش ریت تطبیقی ۴۰ تا ۱۲۰ هرتزی را در اختیار کاربران قرار داده و توانایی تولید حداکثر روشنایی ۱۴۵۰ نیت را دارد؛ همچنین دارای فناوری کاهش نور فرکانس بالا ۱۴۴۰ هرتز است. صفحه نمایش این گوشی کل طیف رنگی DCI-P3 را پوشش می‌دهد و در نتیجه تصاویری پر جنب و جوش و خیره کننده ایجاد می‌کند.
نسخه Solar Red وان پلاس 11R معرفی شد
 OnePlus 11R Solar Red
مطابق با گزارش منبع، تراشه قدرتمند ۸ هسته ای اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ نیروی پردازشی مورد نیاز OnePlus 11R Solar Red Edition را تأمین می‌کند. برای این تراشه، پردازنده گرافیکی Adreno 730 در نظر گرفته شده است. همان‌طور که در ابتدا اشاره شد، این تلفن هوشمند دارای ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره سازی است. این دستگاه به طور پیش‌فرض از اندروید ۱۳ و رابط کاربری OxygenOS 13 بهره می‌برد. یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی به همراه دوربین اولترا واید ۸ مگاپیکسلی (زاویه دید ۱۲۰ درجه‌ای) و دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی در قاب پشتی این تلفن هوشمند دیده می‌شود. دوربین سلفی این دستگاه وضوح ۱۶ مگاپیکسلی دارد. برای نسخه Solar Red وان پلاس 11R باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی آمپری در نظر گرفته شده است. این دستگاه از شارژ سریع ۱۰۰ واتی پشتیبانی می‌کند.

نظر شما درباره این نسخه جدید OnePlus 11R چیست؟

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha