کد خبر 220213
۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۹

اعلام شرایط فروش اقساطی فردا موتورز

اعلام شرایط فروش اقساطی فردا موتورز

شرکت فردا موتورز شرایط فروش اقساطی ویژه ۲۴ ماهه را برای سه محصول خود ویژه مهرماه اعلام نموده است. این شرایط فروش با پیش‌پرداخت ۵۰ درصدی و سود مشارکت ۱۸ درصد قابل انتخاب است.

به گزارش گروه اقتصادی حیات؛ در شرایط فروش اقساطی فردا موتورز سه خودرو سوبا M۴، فردا T۵ و فردا SX۵ حضور داشته و با پیش‌پرداخت ۵۰ درصد و اقساط ۲۴ ماهه با موعد تحویل ۱۲۰ روزه و سود مشارکت ۱۸ درصد به فروش می‌رسند.

پیش‌پرداخت مورد نیاز ارزان‌ترین محصول خودروسازی فردا در این طرح مربوط به مدل SX۵ و ۴۶۲.۵ میلیون تومان، پیش‌پرداخت T۵ مبلغ ۶۲۵ میلیون تومان و پیش‌پرداخت سوبا M۴ نیز ۹۲۵ میلیون تومان استو همچنین اقساط خرید این خودروها از ۲۳ تا ۴۶ میلیون تومان تعیین شده است.

طبق اعلام شرکت فردا موتورز، خودروی سوبا M۴ با پیش‌پرداخت ۹۲۵ میلیون تومان و ۲۴ قسط ماهانه ۴۶ میلیون تومانی عرضه می‌شود. خودروی فردا T۵ نیز با پیش‌پرداخت ۶۲۵ میلیون تومان و ۲۴ قسط ماهانه ۳۳ میلیون تومانی در دسترس خواهد بود. همچنین مدل فردا SX۵ با پیش‌پرداخت ۴۶۲.۵ میلیون تومان و ۲۴ قسط ۲۳ میلیون تومانی به فروش می‌رسد.

شایان ذکر است که این طرح فروش اقساطی با شرایط ویژه ۲۴ ماهه، پیش‌پرداخت ۵۰ درصدی و سود مشارکت ۱۸ درصد، مختص ماه مهر است. همچنین بر اساس اعلام شرکت، مدت زمان تحویل خودروهای خریداری شده با این طرح ۱۲۰ روز تعیین شده است.

بنابراین علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به نمایندگی‌های مجاز فردا موتورز، نسبت به ثبت نام و خرید اقساطی این سه محصول با شرایط اعلام شده در مهرماه اقدام نمایند.

اعلام شرایط فروش اقساطی فردا موتورز

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha