کد خبر 220145
۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۶

مدیرکل منابع طبیعی اردبیل خبر داد؛

کشف و ضبط بیش از ۴ تن هیزم جنگلی قاچاق در اردبیل

کشف و ضبط بیش از ۴ تن هیزم جنگلی قاچاق در اردبیل

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل گفت: ۴.۵ تن هیزم جنگلی قاچاق از یک دستگاه نیسان در استان اردبیل کشف و ضبط شد.

به گزارش گروه استان های حیات؛ محمود قلی‌زاده صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ۴۰ اصله قنداق و ۴.۵ تن هیزم قاچاق جنگلی در استان اردبیل از یک دستگاه کامیون کشف و ضبط شد.

وی افزود: با اقدام مأموران پاسگاه ویژه منابع طبیعی شهرستان اردبیل در این رابطه یک دستگاه کامیون در جاده مغان به اردبیل و یک دستگاه وانت نیسان در جاده نمین به اردبیل توقیف شد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل صیانت و حفاظت از منابع طبیعی را وظیفه همه آحاد مردم دانست و افزود: در حفاظت از منابع طبیعی و اراضی ملی استان با متخلفین، قاچاقچیان چوب آلات جنگلی و متصرفین اراضی ملی کمترین مماشاتی نخواهیم داشت.

قلی‌زاده ادامه داد: از شهروندان و طبیعت دوستان تقاضا داریم در صورت مشاهده هرگونه دخل و تصرف در اراضی ملی و قاچاق چوب با سامانه‌های امداد جنگل و مرتع به شماره‌های ۱۳۹ و ۱۵۰۴ تماس حاصل نمایند تا اقدامات فوری انجام شود.

وی به مخربان عرصه‌های منابع طبیعی هشدار داد و گفت: مأموران یگان حفاظت منابع طبیعی با همکاری نیروی انتظامی با آمادگی کامل و حضور شبانه روزی در عرصه‌ها با متخلفان برخورد می‌کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha